Pregled bibliografske jedinice broj: 28210
Marketing strategija hrvatskog graditeljstva u uvjetima tranzicije
Marketing strategija hrvatskog graditeljstva u uvjetima tranzicije // Gospodarska politika Hrvatske
Zagreb: Hrvatsko društvo ekonomista, 1998. str. 295-306 (ostalo, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 28210 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing strategija hrvatskog graditeljstva u uvjetima tranzicije
(Marketing Strategy of Croatian Construction Business in Transitional Conditions)
Autori
Lacković, Zlatko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Gospodarska politika Hrvatske
/ - Zagreb : Hrvatsko društvo ekonomista, 1998, 295-306
Skup
VI. tradicionalno savjetovanje
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 10.1998
Vrsta sudjelovanja
Ostalo
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
graditeljstvo; obnova; razvitak; marketing
(construction; reconstruction; development; marketing)
Sažetak
Budući da hrvatsko graditeljstvo treba u uvjetima obnove biti udarna aktivnost, potrebno je utvrditi takva strateška opredjeljenja koja će jamčiti odgovarajuću kvalitetu ponude . U tom smislu je potrebno definirati marketing ciljeve te učinkovite instrumente i akcije, dakle marketing strategiju. Konačni cilj je implementacija graditeljstva u opći razvitak hrvatskog gospodarstva i infrastrukture.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
149110
Ustanove:
Građevinski i arhitektonski fakultet Osijek
Profili:
Zlatko Lacković
(autor)