Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 28210

Marketing strategija hrvatskog graditeljstva u uvjetima tranzicije


Lacković, Zlatko
Marketing strategija hrvatskog graditeljstva u uvjetima tranzicije // Gospodarska politika Hrvatske
Zagreb: Hrvatsko društvo ekonomista, 1998. str. 295-306 (ostalo, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 28210 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketing strategija hrvatskog graditeljstva u uvjetima tranzicije
(Marketing Strategy of Croatian Construction Business in Transitional Conditions)

Autori
Lacković, Zlatko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Gospodarska politika Hrvatske / - Zagreb : Hrvatsko društvo ekonomista, 1998, 295-306

Skup
VI. tradicionalno savjetovanje

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 10.1998

Vrsta sudjelovanja
Ostalo

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
graditeljstvo; obnova; razvitak; marketing
(construction; reconstruction; development; marketing)

Sažetak
Budući da hrvatsko graditeljstvo treba u uvjetima obnove biti udarna aktivnost, potrebno je utvrditi takva strateška opredjeljenja koja će jamčiti odgovarajuću kvalitetu ponude . U tom smislu je potrebno definirati marketing ciljeve te učinkovite instrumente i akcije, dakle marketing strategiju. Konačni cilj je implementacija graditeljstva u opći razvitak hrvatskog gospodarstva i infrastrukture.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
149110

Ustanove:
Građevinski i arhitektonski fakultet Osijek

Profili:

Avatar Url Zlatko Lacković (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Lacković, Zlatko
Marketing strategija hrvatskog graditeljstva u uvjetima tranzicije // Gospodarska politika Hrvatske
Zagreb: Hrvatsko društvo ekonomista, 1998. str. 295-306 (ostalo, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Lacković, Z. (1998) Marketing strategija hrvatskog graditeljstva u uvjetima tranzicije. U: Gospodarska politika Hrvatske.
@article{article, author = {Lackovi\'{c}, Zlatko}, year = {1998}, pages = {295-306}, keywords = {graditeljstvo, obnova, razvitak, marketing}, title = {Marketing strategija hrvatskog graditeljstva u uvjetima tranzicije}, keyword = {graditeljstvo, obnova, razvitak, marketing}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo ekonomista}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Lackovi\'{c}, Zlatko}, year = {1998}, pages = {295-306}, keywords = {construction, reconstruction, development, marketing}, title = {Marketing Strategy of Croatian Construction Business in Transitional Conditions}, keyword = {construction, reconstruction, development, marketing}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo ekonomista}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font