Pregled bibliografske jedinice broj: 28148
Approaches to Cultural Pluralism: Pedagogical Implications
Approaches to Cultural Pluralism: Pedagogical Implications // Multiculturalism and Post-Communism: Tradition and Democratic Processes / Kukoč, Mislav ; Spajić-Vrkaš, Vedrana (ur.).
Zagreb: Hrvatsko povjerenstvo za UNESCO, 1997. str. 41-41 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 28148 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Approaches to Cultural Pluralism: Pedagogical Implications
Autori
Godler, Zlata
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Multiculturalism and Post-Communism: Tradition and Democratic Processes
/ Kukoč, Mislav ; Spajić-Vrkaš, Vedrana - Zagreb : Hrvatsko povjerenstvo za UNESCO, 1997, 41-41
Skup
Multiculturalism and Post-Communism: Tradition and Democratic Processes
Mjesto i datum
Dubrovnik, Hrvatska, 27.11.1997. - 29.11.1997
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Cultural pluralism; pedagogy; education; interculturalism
Sažetak
This paper examines theoretical frameworks of and practical approaches to the phenomenon of cultural pluralism. In particular, it discusses pedagogical implications derived from various orientations, based on comparative analysis and empirical research.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Sociologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
01940107
Ustanove:
Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, Zagreb
Profili:
Zlata Godler
(autor)