Pregled bibliografske jedinice broj: 281471
Ispitna anksioznost kod djece i mladih s teškoćama učenja
Ispitna anksioznost kod djece i mladih s teškoćama učenja // Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 146 (2006), 2; 113-120 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 281471 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Ispitna anksioznost kod djece i mladih s teškoćama učenja
(Anxiety on exams in children and young people with learning difficulties)
Autori
Cvitković, Daniela ; Wagner Jakab, Ana
Izvornik
Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja (1331-3010) 146
(2006), 2;
113-120
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
ispitna anksioznostt; djeca s teškoćama učenja; redovne škole
(anxiety; exams; children with learning difficulties; regular schools)
Sažetak
Ispitna anksioznost koja se javlja u situacijama provjere znanja, sposobnosti i vještina učestala je pojava kod učenika tijekom školovanja. Istraživanja iz raznih zemalja pokazala su da je ispitna anksioznost naročito prisutna kod djece s teškoćama učenja. U radu se daje naglasak na učinke ispitne anksioznosti na djetetov školski uspjeh te općenito na njegov psihološki razvoj. Dat je, nadalje, prikaz istraživanja u kojima se pokušalo utvrditi čimbenike koji utječu na ispitnu anksioznost, s naglaskom na obitelj. Ispitna anksioznost nastoji se smanjiti raznim metodama koje su prikazane zajedno s istraživanjima usmjerenim na ispitivanje njihovih učinkovitosti. Zaključno se navodi potreba za proučavanjem ispitne anksioznosti kod djece s teškoćama učenja u Hrvatskoj budući da je to područje kod nas još uvijek gotovo neistraženo.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Demografija
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Scopus