Pregled bibliografske jedinice broj: 281423
ELearning: nužnost preispitivanja metodičkih postavki nastave
eLearning: nužnost preispitivanja metodičkih postavki nastave // Savjetovanje HDPIO: Računalo u školi X.
Zagreb: MZOIŠ RH, 2006. (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 281423 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
ELearning: nužnost preispitivanja metodičkih postavki nastave
(ELearning: reframing learning methodical guidelines)
Autori
Pogarčić, Ivan ; Babić, Snježana ; Kralj, Lidija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Savjetovanje HDPIO: Računalo u školi X.
/ - Zagreb : MZOIŠ RH, 2006
Skup
Savjetovanje HDPIO: Računalo u školi X.
Mjesto i datum
Š, 21.09.2006. - 23.09.2006
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
ePoučavanje; Metodika; eObrazovanje; eNastava; informacijske tehnologije
(Methodics; eLearning; eTeaching; ICT; Education)
Sažetak
Promatrajući eLearning kao kontinuum poučavanja na čijem se jednom kraju nalazi klasična nastava, a na drugom učenje na daljinu primjećujemo da se s promjenama u upotrebi tehnologija u poučavaju sukladno mijenjaju i metodički pristupi. Iako na prvi pogled izgleda kao da upotreba eLearninga smanjuje potrebu za odgovarajućim metodičkim pristupom, situacija je zapravo potpuno suprotna. eLearning zahtijeva da metodički pristup bude dobro osmišljen i pripremljen još na početku izrade materijala za eLearning što uvjetuje predviđanje potreba budućih učenika/korisnika. U radu analiziramo postojeće stanje upotrebe eLearninga u obrazovanju po svim nivoima od osnovnog školstva preko vokacijskog obrazovanja do visokog školsva i promjene u metodičkom pristupu koje je donijela upotreba tehnologija. Predviđamo promjene u metodičkom pristupu koje bi se mogle i trebale dešavati sljedećih godina s proširenjem upotrebe suvremenih metoda i pristupa poučavanju u nastavi ovisno o nivou i svrsi obrazovanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
0128009
Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb,
Učiteljski fakultet, Zagreb,
Veleučilište u Rijeci