Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 281423

ELearning: nužnost preispitivanja metodičkih postavki nastave


Pogarčić, Ivan; Babić, Snježana; Kralj, Lidija
eLearning: nužnost preispitivanja metodičkih postavki nastave // Savjetovanje HDPIO: Računalo u školi X.
Zagreb: MZOIŠ RH, 2006. (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 281423 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
ELearning: nužnost preispitivanja metodičkih postavki nastave
(ELearning: reframing learning methodical guidelines)

Autori
Pogarčić, Ivan ; Babić, Snježana ; Kralj, Lidija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Savjetovanje HDPIO: Računalo u školi X. / - Zagreb : MZOIŠ RH, 2006

Skup
Savjetovanje HDPIO: Računalo u školi X.

Mjesto i datum
Š, 21.09.2006. - 23.09.2006

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
ePoučavanje; Metodika; eObrazovanje; eNastava; informacijske tehnologije
(Methodics; eLearning; eTeaching; ICT; Education)

Sažetak
Promatrajući eLearning kao kontinuum poučavanja na čijem se jednom kraju nalazi klasična nastava, a na drugom učenje na daljinu primjećujemo da se s promjenama u upotrebi tehnologija u poučavaju sukladno mijenjaju i metodički pristupi. Iako na prvi pogled izgleda kao da upotreba eLearninga smanjuje potrebu za odgovarajućim metodičkim pristupom, situacija je zapravo potpuno suprotna. eLearning zahtijeva da metodički pristup bude dobro osmišljen i pripremljen još na početku izrade materijala za eLearning što uvjetuje predviđanje potreba budućih učenika/korisnika. U radu analiziramo postojeće stanje upotrebe eLearninga u obrazovanju po svim nivoima od osnovnog školstva preko vokacijskog obrazovanja do visokog školsva i promjene u metodičkom pristupu koje je donijela upotreba tehnologija. Predviđamo promjene u metodičkom pristupu koje bi se mogle i trebale dešavati sljedećih godina s proširenjem upotrebe suvremenih metoda i pristupa poučavanju u nastavi ovisno o nivou i svrsi obrazovanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0128009

Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb,
Učiteljski fakultet, Zagreb,
Veleučilište u Rijeci

Profili:

Avatar Url Ivan Pogarčić (autor)

Avatar Url Snježana Babić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Pogarčić, Ivan; Babić, Snježana; Kralj, Lidija
eLearning: nužnost preispitivanja metodičkih postavki nastave // Savjetovanje HDPIO: Računalo u školi X.
Zagreb: MZOIŠ RH, 2006. (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Pogarčić, I., Babić, S. & Kralj, L. (2006) eLearning: nužnost preispitivanja metodičkih postavki nastave. U: Savjetovanje HDPIO: Računalo u školi X..
@article{article, author = {Pogar\v{c}i\'{c}, Ivan and Babi\'{c}, Snje\v{z}ana and Kralj, Lidija}, year = {2006}, keywords = {ePou\v{c}avanje, Metodika, eObrazovanje, eNastava, informacijske tehnologije}, title = {eLearning: nu\v{z}nost preispitivanja metodi\v{c}kih postavki nastave}, keyword = {ePou\v{c}avanje, Metodika, eObrazovanje, eNastava, informacijske tehnologije}, publisher = {MZOI\v{S} RH}, publisherplace = {\v{S}} }
@article{article, author = {Pogar\v{c}i\'{c}, Ivan and Babi\'{c}, Snje\v{z}ana and Kralj, Lidija}, year = {2006}, keywords = {Methodics, eLearning, eTeaching, ICT, Education}, title = {eLearning: reframing learning methodical guidelines}, keyword = {Methodics, eLearning, eTeaching, ICT, Education}, publisher = {MZOI\v{S} RH}, publisherplace = {\v{S}} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font