Pregled bibliografske jedinice broj: 281402
Kako vrjednovati jezične pogrješke učenika drugoga razreda osnovne škole
Kako vrjednovati jezične pogrješke učenika drugoga razreda osnovne škole // Književna revija, 45 (2005), 360-368 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 281402 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kako vrjednovati jezične pogrješke učenika drugoga razreda osnovne škole
(How to evaluate language errors of pupils in second grade)
Autori
Vodopija, Irena ; Smajić, Dubravka
Izvornik
Književna revija (1330-1659) 45
(2005);
360-368
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
vrjednovanje; nastave hrvatskoga jezika; ispravljanje gramatičkih pogrješaka
(evaluation; Croatian language instruction; errors corectons; grammae mistakes)
Sažetak
U radu je riječ o vrjednovanju pismenih radova učenika drugoga razreda osnovne škole. Provedena je kvalitativna analiza uradaka u kojima su uočene sljedeće pogrješke: pravopisne, gramatičke, leksičke i stilističke.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Arheologija
POVEZANOST RADA