Pregled bibliografske jedinice broj: 281381
Kako vrjednovati jezične pogrješke učenika drugoga razreda osnovne škole
Kako vrjednovati jezične pogrješke učenika drugoga razreda osnovne škole // Dijete i jezik danas : Dijete i višejezičnost : Vrjednovanje i samovrjednovanje u nastavi hrvatskoga i stranoga jezika za učenike mlađe školske dobi / Vodopija, Irena (ur.).
Osijek, 2006. str. 263-270 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 281381 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kako vrjednovati jezične pogrješke učenika drugoga razreda osnovne škole
(How to evaluate language errors of pupils in second grade)
Autori
Vodopija, Irena ; Smajić, Dubravka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Dijete i jezik danas : Dijete i višejezičnost : Vrjednovanje i samovrjednovanje u nastavi hrvatskoga i stranoga jezika za učenike mlađe školske dobi
/ Vodopija, Irena - Osijek, 2006, 263-270
ISBN
953-6965-08-9
Skup
Međunarodni stručno-znanstveni skup Dijete i jezik danas
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 2003
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
vrjednovanje ; nastava hrvatskoga jezika ; ispravljanje gramatičke pogrješke
(evaluation ; croatian language instruction ; error correction ; grammar mistakes)
Sažetak
U radu je riječ o vrjednovanju pismenih samoopisa učenika drugoga razreda osnovne škole. Provedena je kvalitativna analiza uradaka i uočene su jezične pogrješke koje su razvrstane u četiri skupine: pravopisne, gramatičke, leksičke i stilističke pogrješke.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija