Pregled bibliografske jedinice broj: 281344
EObrazovanje – izbor ili nužnost?
eObrazovanje – izbor ili nužnost? // CASE 18 - Metode i alati za razvoj poslovnih i informacijskih sustava / Polonijo, Mislav (ur.). - Rijeka : CASE d.o.o. , . . / Polonijo, Mislav (ur.).
Rijeka: Case Publishing, 2006. str. 205-207 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 281344 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
EObrazovanje – izbor ili nužnost?
(ELearning - choice or necessity?)
Autori
Vukelić, Bernard ; Gligora Marković, Maja ; Tomljanović, Jasminka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
CASE 18 - Metode i alati za razvoj poslovnih i informacijskih sustava / Polonijo, Mislav (ur.). - Rijeka : CASE d.o.o. , . .
/ Polonijo, Mislav - Rijeka : Case Publishing, 2006, 205-207
Skup
CASE 18 - Metode i alati za razvoj poslovnih i informacijskih sustava
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 05.06.2006. - 07.06.2006
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
eObrazovanje; web tehnologije; sustav; alati; strategija
(eLearning; web technologies; system; tools; strategy)
Sažetak
Uporaba informacijskih i komunikacijskih tehnologija u procesu obrazovanja je neizostavna. Jedna od mogućnosti nadopune klasičnom načinu poučavanja jest svakako eObrazovanje, ali nikako njegova zamjena. Važna uloga eObrazovanja jest osposobljavanje za cijeloživotno učenje kao i mogućnost boljeg individualnog pristupa posebno u visokoškolskom obrazovanju kako u svladavanju nastavnih sadržaja tako i konačne provjere znanja. Imati jasnu strategiju i viziju od velike važnosti je za uspješno uvođenje i korištenje modela eObrazovanja. Dosadašnja iskustva i pokušaji uglavnom su individualnog karaktera pa je stoga važno i pitanje trajnog ulaganja u tehničke preduvjete, obrazovanje nastavnog kadra i svih osoba koje su uključene u proces obrazovanja te problem cjelokupnog financiranja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Računarstvo, Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija