Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 281237

Istraživanje i segmentiranje tržišta poslovne potrošnje


Leko-Šimić, Mirna
Istraživanje i segmentiranje tržišta poslovne potrošnje // Ekonomski vjesnik, 17 (2004), 1 i 2; 77-90 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, ostalo)


CROSBI ID: 281237 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Istraživanje i segmentiranje tržišta poslovne potrošnje
(Market research and segmentation of business consumption)

Autori
Leko-Šimić, Mirna

Izvornik
Ekonomski vjesnik (0353-359X) 17 (2004), 1 i 2; 77-90

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, ostalo

Ključne riječi
istraživanje tržišta; segmentiranej tržišta; tržište poslovne potrošnje; marketing
(market research; market segmentation; market of business consumption; marketing; marketability)

Sažetak
Tržište poslovnepotrošnje ili industrijsko tržište danas predstavlja izuzetno značajan element u gospodarstvu razvijenih zemalja. Zvog svojih specifičnosti vrlo je zanimljivo i izazovno područje za marketere. Naime, broj, veličina i lokacija kupaca, dugoročne, često i osobne veze između poslovnih parnera, priroda potrošnje industrijskih proizvoda, te specifični distribucijski kanali i promocijske strategije uvjetuju i potrebu za posebnom metodologijom i načinima istraživanja i segmentacije ovog tržišta. Iako relativno mlade u primjeni na tržištu poslovne potrošnje, voe dvije strateške marketinške aktivnosti pronalaze sve više pristalica u poslovnom svijetu, s obzirom da značajno pridonose profitabilnosti poslovanja. Istraživanje industrijskog tržišta svojom specifičnom metodologijom i problemima koji se u radu analiziraju daje input za dizajniranje industrijskih proizvoda i značajno skraćuje vrijeme potrebno za plasman industrijskih proizvoda na tržište te omogućava stvaranje baze podataka nužne za segmentiranje ovog tržišta. Segmentiranje industrijskog tržišta po specifičnim kriterijima koji se također u radu analiziraju grupira industrijske potrošače u karakteristične skupine i mogućava uspješno definiranje marketinških ciljeva za odabrane semgente te optimalnu alokaciju resursa i njihovu efikasniju primjenu u pristupu tim segmentima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0010011

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Mirna Leko-Šimić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Leko-Šimić, Mirna
Istraživanje i segmentiranje tržišta poslovne potrošnje // Ekonomski vjesnik, 17 (2004), 1 i 2; 77-90 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, ostalo)
Leko-Šimić, M. (2004) Istraživanje i segmentiranje tržišta poslovne potrošnje. Ekonomski vjesnik, 17 (1 i 2), 77-90.
@article{article, author = {Leko-\v{S}imi\'{c}, Mirna}, year = {2004}, pages = {77-90}, keywords = {istra\v{z}ivanje tr\v{z}i\v{s}ta, segmentiranej tr\v{z}i\v{s}ta, tr\v{z}i\v{s}te poslovne potro\v{s}nje, marketing}, journal = {Ekonomski vjesnik}, volume = {17}, number = {1 i 2}, issn = {0353-359X}, title = {Istra\v{z}ivanje i segmentiranje tr\v{z}i\v{s}ta poslovne potro\v{s}nje}, keyword = {istra\v{z}ivanje tr\v{z}i\v{s}ta, segmentiranej tr\v{z}i\v{s}ta, tr\v{z}i\v{s}te poslovne potro\v{s}nje, marketing} }
@article{article, author = {Leko-\v{S}imi\'{c}, Mirna}, year = {2004}, pages = {77-90}, keywords = {market research, market segmentation, market of business consumption, marketing, marketability}, journal = {Ekonomski vjesnik}, volume = {17}, number = {1 i 2}, issn = {0353-359X}, title = {Market research and segmentation of business consumption}, keyword = {market research, market segmentation, market of business consumption, marketing, marketability} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font