Pregled bibliografske jedinice broj: 281237
Istraživanje i segmentiranje tržišta poslovne potrošnje
Istraživanje i segmentiranje tržišta poslovne potrošnje // Ekonomski vjesnik, 17 (2004), 1 i 2; 77-90 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, ostalo)
CROSBI ID: 281237 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Istraživanje i segmentiranje tržišta poslovne potrošnje
(Market research and segmentation of business consumption)
Autori
Leko-Šimić, Mirna
Izvornik
Ekonomski vjesnik (0353-359X) 17
(2004), 1 i 2;
77-90
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, ostalo
Ključne riječi
istraživanje tržišta; segmentiranej tržišta; tržište poslovne potrošnje; marketing
(market research; market segmentation; market of business consumption; marketing; marketability)
Sažetak
Tržište poslovnepotrošnje ili industrijsko tržište danas predstavlja izuzetno značajan element u gospodarstvu razvijenih zemalja. Zvog svojih specifičnosti vrlo je zanimljivo i izazovno područje za marketere. Naime, broj, veličina i lokacija kupaca, dugoročne, često i osobne veze između poslovnih parnera, priroda potrošnje industrijskih proizvoda, te specifični distribucijski kanali i promocijske strategije uvjetuju i potrebu za posebnom metodologijom i načinima istraživanja i segmentacije ovog tržišta. Iako relativno mlade u primjeni na tržištu poslovne potrošnje, voe dvije strateške marketinške aktivnosti pronalaze sve više pristalica u poslovnom svijetu, s obzirom da značajno pridonose profitabilnosti poslovanja. Istraživanje industrijskog tržišta svojom specifičnom metodologijom i problemima koji se u radu analiziraju daje input za dizajniranje industrijskih proizvoda i značajno skraćuje vrijeme potrebno za plasman industrijskih proizvoda na tržište te omogućava stvaranje baze podataka nužne za segmentiranje ovog tržišta. Segmentiranje industrijskog tržišta po specifičnim kriterijima koji se također u radu analiziraju grupira industrijske potrošače u karakteristične skupine i mogućava uspješno definiranje marketinških ciljeva za odabrane semgente te optimalnu alokaciju resursa i njihovu efikasniju primjenu u pristupu tim segmentima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA