Pregled bibliografske jedinice broj: 281121
Uvođenje sustava unapređenja kvalitete u Sveučilišnu kliniku Vuk Vrhovac prema normi ISO 9001 ; 2000.
Uvođenje sustava unapređenja kvalitete u Sveučilišnu kliniku Vuk Vrhovac prema normi ISO 9001 ; 2000. // Treći hrvatski dijabetološki kongres : sažeci ; u Liječnički vjesnik 127 (2005) (S1)
Zadar, Hrvatska, 2005. str. 92-92 (poster, nije recenziran, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 281121 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uvođenje sustava unapređenja kvalitete u Sveučilišnu kliniku Vuk Vrhovac prema normi ISO 9001 ; 2000.
(Introducing quality improvement system according to ISO 9001 ; 2000 norm at the Vuk Vrhovac University Clinic)
Autori
Metelko, Željko ; Poljičanin, Tamara ; Coce, Frano
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Treći hrvatski dijabetološki kongres : sažeci ; u Liječnički vjesnik 127 (2005) (S1)
/ - , 2005, 92-92
Skup
Hrvatski dijabetološki kongres (3 ; 2005)
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 17.05.2005. - 21.05.2005
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
upravljanje kvalitetom; kvaliteta u zdravstvu
(quality management; quality in health care)
Sažetak
Vizija djelatnika Sveučilišne klinike Vuk Vrhovac je ostati vodeća hrvatska klinika u svom području djelovanja, u stručnom, znanstvenom i nastavnom radu uz cijene prihvatljive kupcu, troškove prihvatljive vlasniku i zadržavanje postojećeg svjetskog ugleda. To znači praćenje i primjena, u najvećoj mogućoj mjeri, svjetskih dostignuća u čijem ostvarivanju je sustav upravljanja kvalitetom prepoznat kao vrlo vrijedno oruđe. Odlukom uprave 2001. godine započeo je proces strukturiranih promjena u Sveučilišnoj klinici Vuk Vrhovac sa ciljem uspostavljanja sustava upravljanja kvalitetom prema normi ISO 9001 ; 2000. koji je 2004. i potvrđen tj. certificiran. Tijekom cjelokupne uspostave sustava težilo se opstanku ‘ dobre prakse’ tako što su procesi koji su sukladni sustavu, a pokazali su se uspješnima u svakodnevnom radu, samo opisani a samo oni neuspostavljeni, od početka definirani, kreirani, opisani a zatim implementirani u svakodnevni život djelatnika. Navedenim mehanizmom postigli smo da implementacija sustava teče paralelno sa kreiranjem dokumentacija i da tzv. ‘ ISO – dokumenti’ postanu dokumenti svakodnevnih aktivnosti. Iskustva sakupljena tijekom ovih godina mnogobrojna su i zasigurno vrlo vrijedna ostalim zdravstvenim ustanovama koje će se u budućnosti odlučiti na uspostavu sustava. Taj dugotrajan i zahtijevan proces koji iziskuje potpuno uključivanje menagementa i svih ostalih djelatnika ustanove jedini je izlaz ukoliko želimo biti zemlja sa kompetentnim i konkurentnim zdravstvenim službama i zadovoljnim korisnicima jer kvaliteta poslovnog procesa, a time i njegovog izlaza određena je kvalitetom upravljanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Javno zdravstvo i zdravstvena zaštita
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Klinika za dijabetes, endokrinologiju i bolesti metabolizma Vuk Vrhovac