Pregled bibliografske jedinice broj: 281022
Mjerenje zadovoljstva kupaca u funkciji poboljšanja kvalitete održavanja
Mjerenje zadovoljstva kupaca u funkciji poboljšanja kvalitete održavanja // Zbornik radova 11. međunarodnog savjetovanja / // (ur.).
Šibenik, 2005. str. 137 - 146 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 281022 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mjerenje zadovoljstva kupaca u funkciji poboljšanja kvalitete održavanja
(Consumer Satisfaction Measurement in the Function of Maintenance Quality Improvement)
Autori
Karić, Marijan ; K. Lacković
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova 11. međunarodnog savjetovanja
/ // - Šibenik, 2005, 137 - 146
Skup
11. međunarodno savjetovanje
Mjesto i datum
Šibenik, Hrvatska, 16.05.2005. - 18.05.2005
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
//
Sažetak
//
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija