Pregled bibliografske jedinice broj: 280590
Verbotonalni model : program za predškolsku djecu s umjetnom pužnicom
Verbotonalni model : program za predškolsku djecu s umjetnom pužnicom // Slovenski posvet o rehabilitaciji oseb s polževim vsadkom (3 ; 2006. Maribor): zbornik referatov / Hernja, Nada ; Brumec, Milan (ur.).
Maribor: Center za sluh in govor Maribor, 2006. str. 135-138 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 280590 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Verbotonalni model : program za predškolsku djecu s umjetnom pužnicom
(Verbotonal model – program for preschool implanted children)
Autori
Gavrilović, Zdenka ; Jukić, Branka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Slovenski posvet o rehabilitaciji oseb s polževim vsadkom (3 ; 2006. Maribor): zbornik referatov
/ Hernja, Nada ; Brumec, Milan - Maribor : Center za sluh in govor Maribor, 2006, 135-138
Skup
Slovenski posvet o rehabilitaciji oseb s polževim vsadkom (3 ; 2006. Maribor):
Mjesto i datum
Maribor, Slovenija, 10.11.2006. - 11.11.2006
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
verbotonalna metoda; kohlearni implantat;
(verbotonal method; cochlear implant)
Sažetak
Pojavom kohlearne implantacije, njezinom intenzivnom primjenom u Republici Hrvatskoj, verbotonalna metoda prepoznata je kao idealan pristup rehabilitaciji osoba kojima je ugrađen kohlearni implantat. Utemeljen na osnovnim postavkama verbotonalne metode (dugogodišnjoj uspješnoj praksi i teoriji), slijedeći znanstvena dostignuća i aplicirajući nove tehnologije promptno je razvijen verbotonalni model rehabilitacijsko-edukacijskog programa. Uključivanje u ovaj program započinje odmah po postavljanju dijagnoze. Optimalnim smatramo (nakon probira u rodilištu) postaviti dijagnozu do trećeg mjeseca, a rehabilitaciju započeti najkasnije do šestog mjeseca života djeteta. Verbotonalni model rehabilitacijsko-edukacijskog programa predstavlja kompleksnost odgoja, obrazovanja i rehabilitacije. Sastoji se od individualne rehabilitacije slušanja i govora, grupnih edukacijsko-rehabilitacijskih postupaka i rada s roditeljima. Sadržaj i oblici rada moraju slijediti kriterije tako da su odgojno-obrazovni sadržaji sukladni kronološkoj i mentalnoj dobi djece, a rehabilitacijski elementi slušnim, govornim i ostalim psihofizičkim mogućnostima djece. Osnovni cilj provođenja VT modela programa za predškolsku djecu s CI je brza i kvalitetna integracija u redovan sustav odgoja i obrazovanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kliničke medicinske znanosti