Pregled bibliografske jedinice broj: 280540
Nacionalni kurikulum za obvezno obrazovanje u Hrvatskoj: različite perspektive
Nacionalni kurikulum za obvezno obrazovanje u Hrvatskoj: različite perspektive / Baranović, Branislava (ur.). Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2006 (zbornik)
CROSBI ID: 280540 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Nacionalni kurikulum za obvezno obrazovanje u Hrvatskoj: različite perspektive
(National Curriculum for Compulsory Education in Croatia: different perspectives)
Urednik/ci
Baranović, Branislava
Ostali urednici
Kodrnja, Jasenka
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Uredničke knjige, zbornik, ostalo
Izdavač
Institut za društvena istraživanja
Grad
Zagreb
Godina
2006
Stranica
338
ISBN
953-6218-28-3
Ključne riječi
nacionalni kurikulum; obvezno obrazovanje; društvo znanja; nastavni programi; nastavnici; učitelji; učenici; ravnatelji
(national curriculum; compulsory education; knowledge society; teaching programmes; teachers; students; headteachers)
Sažetak
Zbornik sumira teoretska razmatranja o ulozi nacionalnog kurikuluma za obavezno obrazovanje u suvremenom društvu znanja, te probleme vezane uz odnos analize i dinamike znanja, i kurikuluma za obvezno obrazovanje. Detaljno su prezentirani i obrazloženi rezultati empirijskog istraživanja stavova o nastavi i nastavnim programima provedenog na opsežnom uzorku osnovnih škola u Hrvatskoj.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Sociologija, Psihologija, Filozofija
POVEZANOST RADA
Projekti:
0100500
Ustanove:
Institut za društvena istraživanja , Zagreb
Profili:
Branislava Baranović
(autor)