Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 279943

Suvremene izborne kampanje i kako one utječu na demokratski proces


Grbeša, Marijana
Suvremene izborne kampanje i kako one utječu na demokratski proces // Politička misao : Croatian Political Science Review, 42 (2005), 1; 49-59 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 279943 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Suvremene izborne kampanje i kako one utječu na demokratski proces
(Present-day election campaigns and their impact on democratic process)

Autori
Grbeša, Marijana

Izvornik
Politička misao : Croatian Political Science Review (0032-3241) 42 (2005), 1; 49-59

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
politički marketing; politička komunikacija; izborne kampanje; demokratski proces
(Political marketing; political communication; election campaigns; democratic process)

Sažetak
Raspad tradicionalnih društvenih veza, razvoj masovnih medija i uspon političkog marketinga promijenili su strukturu i smjer izbornih kampanja. Suvremene, medijski posredovane izborne kampanje danas su predmet žustrih rasprava. Na jednoj su strani oni koji tvrde da kampanje pojednostavljuju političku stvarnost, manipuliraju biračima, potiču biračku apatiju i dugoročno doprinose demokratskom deficitu. Na drugoj su pak strani istraživači koji smatraju da su se kampanje morale prilagoditi novoj komunikacijskoj okolini, da samo atraktivne, medijima prilagođenje kampanje mogu pobuditi pozornost birača te da dobar dio kampanja ipak pozitivno utječe na izbornu participaciju i znanje birača o političkim procesima. Ovaj tekst pokušaj je da se prikažu argumenti jedne i druge strane te da se odgovori u kojoj mjeri i na koji način izborne kampanje utječu na demokratski proces.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Politologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0015018

Ustanove:
Fakultet političkih znanosti, Zagreb

Profili:

Avatar Url Marijana Grbeša (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Grbeša, Marijana
Suvremene izborne kampanje i kako one utječu na demokratski proces // Politička misao : Croatian Political Science Review, 42 (2005), 1; 49-59 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Grbeša, M. (2005) Suvremene izborne kampanje i kako one utječu na demokratski proces. Politička misao : Croatian Political Science Review, 42 (1), 49-59.
@article{article, author = {Grbe\v{s}a, Marijana}, year = {2005}, pages = {49-59}, keywords = {politi\v{c}ki marketing, politi\v{c}ka komunikacija, izborne kampanje, demokratski proces}, journal = {Politi\v{c}ka misao : Croatian Political Science Review}, volume = {42}, number = {1}, issn = {0032-3241}, title = {Suvremene izborne kampanje i kako one utje\v{c}u na demokratski proces}, keyword = {politi\v{c}ki marketing, politi\v{c}ka komunikacija, izborne kampanje, demokratski proces} }
@article{article, author = {Grbe\v{s}a, Marijana}, year = {2005}, pages = {49-59}, keywords = {Political marketing, political communication, election campaigns, democratic process}, journal = {Politi\v{c}ka misao : Croatian Political Science Review}, volume = {42}, number = {1}, issn = {0032-3241}, title = {Present-day election campaigns and their impact on democratic process}, keyword = {Political marketing, political communication, election campaigns, democratic process} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Emerging Sources Citation Index (ESCI)


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Political Science Abstracts i International Bibliography of the Social Science





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font