Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 27940

Strateški menedžment u ugostiteljskom i turističkom marketingu


Šehanović, Jusuf; Tomčić, Zdenko
Strateški menedžment u ugostiteljskom i turističkom marketingu // Zbornik radova Znanstvenog i stručnog skupa Turizam u hrvatskoj na prijelazu stoljeća
Split: FTVT Dubrovnik, 1996. str. 147-155 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 27940 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Strateški menedžment u ugostiteljskom i turističkom marketingu
(Strategic Management in Hospitality and Tourism Marketing)

Autori
Šehanović, Jusuf ; Tomčić, Zdenko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Zbornik radova Znanstvenog i stručnog skupa Turizam u hrvatskoj na prijelazu stoljeća / - Split : FTVT Dubrovnik, 1996, 147-155

Skup
Turizam u Hrvatskoj na prijelazu stoljeća

Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 10.1996

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
menedžment; marketing; turizam; Istra
(management; marketing; tourism; Istria)

Sažetak
U radu se definiraju čimbenici koji potiču istraživanje strateškog menedžmenta marketinga u ugostiteljstvu i turizmu Istre. Prikazano je koja se tržišta obrađuju i zašto, koja se sredstva i postupci za to upotrebljavaju, na koji način poduzeća prepoznaju svoje šanse i rizike na tržištu, te kako se iskorištavaju prednosti i neutraliziraju slabosti u odnosu na konkurente. Navedeni podaci prikupljeni su istraživanjem istarskih ugostiteljskih i turističkih poduzeća. dan je prijedlog načina izgradnje odnosa s užom društvenom okolinom, te je istaknuta važnost izgradnje strateškog menedžmenta marketinga u ugostiteljstvu i turizmu.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
01470201

Ustanove:
Institut za poljoprivredu i turizam, Poreč

Profili:

Avatar Url Jusuf Šehanović (autor)

Avatar Url Zdenko Tomčić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Šehanović, Jusuf; Tomčić, Zdenko
Strateški menedžment u ugostiteljskom i turističkom marketingu // Zbornik radova Znanstvenog i stručnog skupa Turizam u hrvatskoj na prijelazu stoljeća
Split: FTVT Dubrovnik, 1996. str. 147-155 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Šehanović, J. & Tomčić, Z. (1996) Strateški menedžment u ugostiteljskom i turističkom marketingu. U: Zbornik radova Znanstvenog i stručnog skupa Turizam u hrvatskoj na prijelazu stoljeća.
@article{article, author = {\v{S}ehanovi\'{c}, Jusuf and Tom\v{c}i\'{c}, Zdenko}, year = {1996}, pages = {147-155}, keywords = {mened\v{z}ment, marketing, turizam, Istra}, title = {Strate\v{s}ki mened\v{z}ment u ugostiteljskom i turisti\v{c}kom marketingu}, keyword = {mened\v{z}ment, marketing, turizam, Istra}, publisher = {FTVT Dubrovnik}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }
@article{article, author = {\v{S}ehanovi\'{c}, Jusuf and Tom\v{c}i\'{c}, Zdenko}, year = {1996}, pages = {147-155}, keywords = {management, marketing, tourism, Istria}, title = {Strategic Management in Hospitality and Tourism Marketing}, keyword = {management, marketing, tourism, Istria}, publisher = {FTVT Dubrovnik}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font