Pregled bibliografske jedinice broj: 27940
Strateški menedžment u ugostiteljskom i turističkom marketingu
Strateški menedžment u ugostiteljskom i turističkom marketingu // Zbornik radova Znanstvenog i stručnog skupa Turizam u hrvatskoj na prijelazu stoljeća
Split: FTVT Dubrovnik, 1996. str. 147-155 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 27940 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Strateški menedžment u ugostiteljskom i turističkom marketingu
(Strategic Management in Hospitality and Tourism Marketing)
Autori
Šehanović, Jusuf ; Tomčić, Zdenko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova Znanstvenog i stručnog skupa Turizam u hrvatskoj na prijelazu stoljeća
/ - Split : FTVT Dubrovnik, 1996, 147-155
Skup
Turizam u Hrvatskoj na prijelazu stoljeća
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 10.1996
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
menedžment; marketing; turizam; Istra
(management; marketing; tourism; Istria)
Sažetak
U radu se definiraju čimbenici koji potiču istraživanje strateškog menedžmenta marketinga u ugostiteljstvu i turizmu Istre. Prikazano je koja se tržišta obrađuju i zašto, koja se sredstva i postupci za to upotrebljavaju, na koji način poduzeća prepoznaju svoje šanse i rizike na tržištu, te kako se iskorištavaju prednosti i neutraliziraju slabosti u odnosu na konkurente. Navedeni podaci prikupljeni su istraživanjem istarskih ugostiteljskih i turističkih poduzeća. dan je prijedlog načina izgradnje odnosa s užom društvenom okolinom, te je istaknuta važnost izgradnje strateškog menedžmenta marketinga u ugostiteljstvu i turizmu.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Ekonomija