Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 279122

Kreiranje dinamičkog modela izbora prodavaonice


Renko, Sanda
Kreiranje dinamičkog modela izbora prodavaonice // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 5-6 (2006), 305-426 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 279122 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kreiranje dinamičkog modela izbora prodavaonice
(Creating of Dynamic Store Choice Model)

Autori
Renko, Sanda

Izvornik
Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb (0424-7558) 5-6 (2006); 305-426

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
model izbora prodavaonice; maloprodaja; potrošač
(store choice model; retailing; consumer)

Sažetak
Proces izbora određenog tipa prodavaonice funkcija je dvaju grupa čimbenika: onih na strani potrošača i onih na strani prodavaonice. Budući da veliki broj kriterija diktira donošenje potrošačeve odluke gdje kupiti određene proizvode i da oni interaktivno reagiraju i utječu jedan na drugi i na sam izbor prodavaonice, razvijeni su modeli kojima se taj problem pokušao učiniti razumljivijim. Svrha je autoričina rada ustanoviti na osnovi identificiranih ključnih čimbenika koji utječu na izbor prodavaonice na koji način i kojim intenzitetom pojedini čimbenici djeluju na donošenje odluke o izbor i kreirati model izbora prodavaonice (koji se sastoji od definiranih kriterija) koji će domaćim maloprodajnim poduzećima osigurati smjernice za kreiranje potencijalne strategije za postizanje konkurentske prednosti na tržištu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0067025

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Sanda Renko (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Renko, Sanda
Kreiranje dinamičkog modela izbora prodavaonice // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 5-6 (2006), 305-426 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Renko, S. (2006) Kreiranje dinamičkog modela izbora prodavaonice. Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 5-6, 305-426.
@article{article, author = {Renko, Sanda}, year = {2006}, pages = {305-426}, keywords = {model izbora prodavaonice, maloprodaja, potro\v{s}a\v{c}}, journal = {Ekonomski pregled : mjese\v{c}nik Hrvatskog dru\v{s}tva ekonomista Zagreb}, volume = {5-6}, issn = {0424-7558}, title = {Kreiranje dinami\v{c}kog modela izbora prodavaonice}, keyword = {model izbora prodavaonice, maloprodaja, potro\v{s}a\v{c}} }
@article{article, author = {Renko, Sanda}, year = {2006}, pages = {305-426}, keywords = {store choice model, retailing, consumer}, journal = {Ekonomski pregled : mjese\v{c}nik Hrvatskog dru\v{s}tva ekonomista Zagreb}, volume = {5-6}, issn = {0424-7558}, title = {Creating of Dynamic Store Choice Model}, keyword = {store choice model, retailing, consumer} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Emerging Sources Citation Index (ESCI)
  • Scopus
  • EconLit





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font