Pregled bibliografske jedinice broj: 279122
Kreiranje dinamičkog modela izbora prodavaonice
Kreiranje dinamičkog modela izbora prodavaonice // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 5-6 (2006), 305-426 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 279122 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kreiranje dinamičkog modela izbora prodavaonice
(Creating of Dynamic Store Choice Model)
Autori
Renko, Sanda
Izvornik
Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb (0424-7558) 5-6
(2006);
305-426
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
model izbora prodavaonice; maloprodaja; potrošač
(store choice model; retailing; consumer)
Sažetak
Proces izbora određenog tipa prodavaonice funkcija je dvaju grupa čimbenika: onih na strani potrošača i onih na strani prodavaonice. Budući da veliki broj kriterija diktira donošenje potrošačeve odluke gdje kupiti određene proizvode i da oni interaktivno reagiraju i utječu jedan na drugi i na sam izbor prodavaonice, razvijeni su modeli kojima se taj problem pokušao učiniti razumljivijim. Svrha je autoričina rada ustanoviti na osnovi identificiranih ključnih čimbenika koji utječu na izbor prodavaonice na koji način i kojim intenzitetom pojedini čimbenici djeluju na donošenje odluke o izbor i kreirati model izbora prodavaonice (koji se sastoji od definiranih kriterija) koji će domaćim maloprodajnim poduzećima osigurati smjernice za kreiranje potencijalne strategije za postizanje konkurentske prednosti na tržištu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Emerging Sources Citation Index (ESCI)
- Scopus
- EconLit