Pregled bibliografske jedinice broj: 278989
Televizija i globalizacija: uloga javnog servisa
Televizija i globalizacija: uloga javnog servisa // JETiC International Conference: How Globalism Influences Journalism
Opatija, Hrvatska, 2006. (pozvano predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 278989 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Televizija i globalizacija: uloga javnog servisa
(Television and globalization: the role of public service)
Autori
Car, Viktorija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Skup
JETiC International Conference: How Globalism Influences Journalism
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 16.06.2006. - 18.06.2006
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
mediji; televizija; globalizacija; globalno medijsko tržište
(media; television; globalization; global media market)
Sažetak
Globalni publicitet koji je prijenosima uživo dan događajima, bez sumnje je utjecao kako na ponašanje aktera i protagonista tih događaja, tako i na ponašanje gledatelja neovisno tiče li ih se taj događaj neposredno ili samo posredno. Značajna je uloga globalne televizije u konstrukciji svjetskog javnog mnijenja. Iz navedenoga slijedi kako sudjelovanje televizije u događajima zapravo briše granicu između društvene i medijske stvarnosti. Ostvarujući ulogu nositelja „ pozitivne globalizacije“ čija je zadaća obogatiti informacijski siromašne zemlje i narode i tako im pomoći u bržem razvoju, ali uz istovremenu zadaću informacijske podrške i razvijenim zemljama, javni servis trebao bi biti jedan od ključnih promotora globalnog društvenog razvoja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti