Pregled bibliografske jedinice broj: 278844
Teškoće čitanja i pisanja kod osoba s oštećenjem mozga
Teškoće čitanja i pisanja kod osoba s oštećenjem mozga, 2006., diplomski rad, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 278844 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Teškoće čitanja i pisanja kod osoba s oštećenjem mozga
(Reading and writing difficulties in people with brain damage)
Autori
Begović, Marina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
23.10
Godina
2006
Stranica
62
Mentor
Prizl Jakovac, Tatjana
Ključne riječi
moždani udar; traumatska oštećenja mozga; afazija; aleksija; agrafija; Aachen Aphasia Test
(cerebral stroke; traumatic brain injury; aphasia; alexia; agraphia; Aahen Aphasia Test)
Sažetak
Cilj ovog istraživanja bilo je ispitivanje teškoća čitanja i pisanja kod osoba s oštećenjem mozga te utvrđivanje razlika na zadacima čitanja i pisanja kod osoba s moždanim udarom i osoba s traumatskim oštećenjem mozga. Pri tom bili su primjenjeni četvrti i sedmi dijelovi Aachen Aphasia Test-a (Huber, Weniger, Poeck, Willmes, 1983.) prilagođeni hrvatskom jeziku. Ispitano je pet osoba s moždanim udarom u dobi od 59 do 74 godina i pet osoba s traumatskim oštećenjem mozga u dobi od 23 do 32 godine. Rezultati su pokazali da su osobe s moždanim udarom uspješnije na većini zadataka razumijevanja, čitanja, a i na većini zadataka pisanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
0013003
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Tatjana Prizl-Jakovac
(mentor)