Pregled bibliografske jedinice broj: 278466
Prilog modelu kvalitete znanja u primjeni Bolonjskog procesa
Prilog modelu kvalitete znanja u primjeni Bolonjskog procesa // 29. međunarodni skup MIPRO 2006 : Savjetovanje Računala u obrazovanju : zbornik radova = 29th International Convention : Conference Computers in education : proceedings / Čičin-Šain, Marina ; Turčić-Prstačić, Ivana ; Sluganović, Ivanka (ur.).
Rijeka: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2006. str. 300-303 (poster, nije recenziran, sažetak, ostalo)
CROSBI ID: 278466 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prilog modelu kvalitete znanja u primjeni Bolonjskog procesa
(Contribution in Application to Bologna process)
Autori
Lamza-Maronić, Maja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo
Izvornik
29. međunarodni skup MIPRO 2006 : Savjetovanje Računala u obrazovanju : zbornik radova = 29th International Convention : Conference Computers in education : proceedings
/ Čičin-Šain, Marina ; Turčić-Prstačić, Ivana ; Sluganović, Ivanka - Rijeka : Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2006, 300-303
ISBN
953-233-021-6
Skup
Međunarodni skup MIPRO (29 ; 2006) ; Savjetovanje Računala u obrazovanju
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 22.05.2006. - 26.05.2006
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
model; kvaliteta znanja; Bolonjski proces
(model; knowledge quality; Bologna process)
Sažetak
Znanje je ključna poluga razvitka. Moći upravljati znanjem znači kreirati aktivan odnos u oblikovanju užeg i šireg okruženja. Proces upravljanja znanjem jeste i jedan od pokretača spirale stvaranja znanja. Sve dominantnija znanja iz ekonomije traže i novo dizajniranu strukturu znanja. U ekonomiji danas znanje nije samo proizvod, niti samo nova poslovna mogućnost nego i kritički okvir razvitka znanstvene informacije. Tvrtke danas traže dominantno aplikacijska rješenja za uočene probleme. Spoznaja o isplativosti ulaganja u proces obrazovanja, razvoj potrebe cjeloživotnog učenja i nadograđivanja novog znanja, uz interdisciplinarni pristup sustavno i argumentirano ugrađuju se u model kvalitete znanja. Primjena Bolonjskog procesa u ovbrazovanju ekonomista (preddiplomski studij, diplomski studij, doktorski studij) traži kontinuirano mijenjanje, prilagođavanje, inoviranje i transparentnost postavljenog modela.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA