Pregled bibliografske jedinice broj: 278220
Rezultati primjene TEACCH programa u Centru za autizam
Rezultati primjene TEACCH programa u Centru za autizam // Autizam-časopis za autizam i razvojne poremećaje, 26 (2006), 1; 15-21 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 278220 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Rezultati primjene TEACCH programa u Centru za autizam
(Results of implementation TEACCH program for students in Centre for autism)
Autori
Frey Škrinjar, Jasmina ; Cvetko, Jasmina
Izvornik
Autizam-časopis za autizam i razvojne poremećaje (1331-2782) 26
(2006), 1;
15-21
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
vizualno-kognitivna podrška; strukturirani program; bihevioralni pristup
(Visual-cognitive support; structuralized program; behavioral approach)
Sažetak
Rad je prikaz rezultata primjene TEACCH programa s 9-ero djece sa autizmom i intelektualnim teškoćama školskog uzrasta. Za realizaciju ovog istraživanja dodatno su educirani rehabilitatori i to iz vizualnog strukturiranja i principa primjenjena analize ponašanja. Individualizirani edukacijski program se provodio devet mjeseci, a evaluacija učinaka provedena je primjenom testa za psihoedukacijski profil (PEP-R) i Vinellandskom skalom za adapitivno ponašanje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija