Pregled bibliografske jedinice broj: 277860
"Prilike i izazovi upravljanja ključnim kupcima u financijskom sektoru“ /Oportunities and chalenges of key account management in financial sector
"Prilike i izazovi upravljanja ključnim kupcima u financijskom sektoru“ /Oportunities and chalenges of key account management in financial sector // Marketinške paradigme za 21. stoljeće, XIX kongres Hrvatske zajednice udruga za marketing CROMAR / Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2005. str. 33-35 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 277860 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
"Prilike i izazovi upravljanja ključnim kupcima u financijskom sektoru“ /Oportunities and chalenges of key account management in financial sector
(Oportunities and chalenges of key account management in financial sector)
Autori
Tomasevic-Lisanin, Marija ; Lovrinovic, Ivan ; Palic, Mirko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Marketinške paradigme za 21. stoljeće, XIX kongres Hrvatske zajednice udruga za marketing CROMAR
/ Ozretić Došen, Đurđana - Zagreb : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2005, 33-35
Skup
Marketinške paradigme za 21. stoljeće
Mjesto i datum
Hrvatska, 21.10.2005. - 22.10.2005
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
Financijske usluge; ključni kupci; upravljanje odnosima
(Financial services; key accounts; customer relationships)
Sažetak
Rad razmatra važnost strateškog pristupa upravljanja ključnim kupcima u sektoru financijskih usluga, naglasak je na Hrvatsko financijsko tržište
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Ekonomija