Pregled bibliografske jedinice broj: 277794
In serach of a new marketing and sales strategy in the print media business ; a Balkans case
In serach of a new marketing and sales strategy in the print media business ; a Balkans case // International Journal of Entrepreneurship and Small Business (IJESB), 3 (2006), 3-4; 348-365 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 277794 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
In serach of a new marketing and sales strategy in the print media business ; a Balkans case
Autori
Tomasević-Lisanin, Marija ; Vranešević, Tihomir ; Palić, Mirko ; Vignali, Gianpaolo
Izvornik
International Journal of Entrepreneurship and Small Business (IJESB) (1476-1297) 3
(2006), 3-4;
348-365
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
marketing strategy; selling; print media; Croatia
Sažetak
Case study describing acquisition in print media business in Croatia
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Ekonomija
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Scopus