Pregled bibliografske jedinice broj: 277692
O valjanosti razredbenog ispita na Hrvatskim studijima
O valjanosti razredbenog ispita na Hrvatskim studijima // XV. Dani psihologije u Zadru. Sažetci radova. / Čubela Adorić, Vera ; Penezić, Zvjezdan ; Proroković, Ana ; Vulić-Prtorić, Anita (ur.).
Zadar: Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru, 2006. str. 114-114 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 277692 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
O valjanosti razredbenog ispita na Hrvatskim studijima
(Remarks about validity of entry exam on Croatian studies)
Autori
Rimac, Ivan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
XV. Dani psihologije u Zadru. Sažetci radova.
/ Čubela Adorić, Vera ; Penezić, Zvjezdan ; Proroković, Ana ; Vulić-Prtorić, Anita - Zadar : Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru, 2006, 114-114
Skup
XV. Dani psihologije
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 25.05.2006. - 27.05.2006
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
razredbeni ispiti; valjanost
(university entry exam; validity)
Sažetak
Cilj rada je problematizirati prediktivnu valjanost razredbenih postupaka pri prijemu kandidata na visokoškolske ustanove. Uobičajena praksa određivanja apriornih udjela pojedinih komponenata razredbenog postupka provjerena je na empirijskim podacima tako da je utvrđena prediktivnost i udio pojedinih dijelova razredbenog postupka na konačni plasman kandidata na listi i uspoređena s očekivanjima postavljenim u apriornim postavkama procedure. Rezultati na pojedinim testovima znanja, bodovi stečeni na osnovu srednjoškolskog uspjeha te rezultati u testu intelektualnih sposobnosti dovedeni su u vezu s konačnom rang kandidata kako bi se utvrdilo imaju li pojedine komponente udio u konačnoj rang listi adekvatan apriornim postavkama procedure. Odstupanja su dovedena u vezu s varijabilitetom pojedinih mjernih procedura i međusobnom koreliranošću istih. Posebna pažnja posvećena je testiranju vremenskih fluktuacija kako bi se provjerilo u kojoj je mjeri razredbena procedura stabilna i istovjetna u međugeneracijskoj usporedbi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
0194105
Ustanove:
Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, Zagreb
Profili:
Ivan Rimac
(autor)