Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 2765

Strateški marketinški plan turizma Varaždinske županije


Telišman-Košuta, Neda; Hendija, Zvjezdana; Ivandić, Neven; Klarić, Zoran; Radnić, Ante; Weber, Sanda
Strateški marketinški plan turizma Varaždinske županije, 1998. (elaborat/studija).


CROSBI ID: 2765 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Strateški marketinški plan turizma Varaždinske županije
(Strategic tourism marketing plan of Varaždin county)

Autori
Telišman-Košuta, Neda ; Hendija, Zvjezdana ; Ivandić, Neven ; Klarić, Zoran ; Radnić, Ante ; Weber, Sanda

Izvornik
Studija

Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, elaborat/studija

Godina
1998

Ključne riječi
turizam; turistički marketinški plan; Varaždinska županija; Hrvatska
(tourism; tourism marketing plan; Varaždin county; Croatia)

Sažetak
Strateški marketinški plan turizma Varaždinske županije pozicionira na tržištu ovaj prostor na temelju turističkih resursa kao srednjeeuropski urbanizirani prostor baroka, glazbe, umjetnosti i obrta, prostor iznimne koncentracije povijesno-kulturne baštine te prostor zdravlja i rekreacije s dugom lječilišnom tradicijom. U planu se nadalje razrađuje potencijalna turistička potražnja te se vrši operacionalizacija plana i sugerira izvođenje određenih marketinških aktivnosti. Na temelju predloženog plana očekuje se u razdoblju od tri do četiri godine da razina ukupne turističke potrošnje u županiji dosegne iznos od 32 mln USD.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
01260102
01260101

Ustanove:
Institut za turizam, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Telišman-Košuta, Neda; Hendija, Zvjezdana; Ivandić, Neven; Klarić, Zoran; Radnić, Ante; Weber, Sanda
Strateški marketinški plan turizma Varaždinske županije, 1998. (elaborat/studija).
Telišman-Košuta, N., Hendija, Z., Ivandić, N., Klarić, Z., Radnić, A. & Weber, S. (1998) Strateški marketinški plan turizma Varaždinske županije. studija. Elaborat/studija.
@unknown{unknown, author = {Teli\v{s}man-Ko\v{s}uta, Neda and Hendija, Zvjezdana and Ivandi\'{c}, Neven and Klari\'{c}, Zoran and Radni\'{c}, Ante and Weber, Sanda}, year = {1998}, keywords = {turizam, turisti\v{c}ki marketin\v{s}ki plan, Vara\v{z}dinska \v{z}upanija, Hrvatska}, title = {Strate\v{s}ki marketin\v{s}ki plan turizma Vara\v{z}dinske \v{z}upanije}, keyword = {turizam, turisti\v{c}ki marketin\v{s}ki plan, Vara\v{z}dinska \v{z}upanija, Hrvatska} }
@unknown{unknown, author = {Teli\v{s}man-Ko\v{s}uta, Neda and Hendija, Zvjezdana and Ivandi\'{c}, Neven and Klari\'{c}, Zoran and Radni\'{c}, Ante and Weber, Sanda}, year = {1998}, keywords = {tourism, tourism marketing plan, Vara\v{z}din county, Croatia}, title = {Strategic tourism marketing plan of Vara\v{z}din county}, keyword = {tourism, tourism marketing plan, Vara\v{z}din county, Croatia} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font