Pregled bibliografske jedinice broj: 2765
Strateški marketinški plan turizma Varaždinske županije
Strateški marketinški plan turizma Varaždinske županije, 1998. (elaborat/studija).
CROSBI ID: 2765 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Strateški marketinški plan turizma Varaždinske županije
(Strategic tourism marketing plan of Varaždin county)
Autori
Telišman-Košuta, Neda ; Hendija, Zvjezdana ; Ivandić, Neven ; Klarić, Zoran ; Radnić, Ante ; Weber, Sanda
Izvornik
Studija
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, elaborat/studija
Godina
1998
Ključne riječi
turizam; turistički marketinški plan; Varaždinska županija; Hrvatska
(tourism; tourism marketing plan; Varaždin county; Croatia)
Sažetak
Strateški marketinški plan turizma Varaždinske županije pozicionira na tržištu ovaj prostor na temelju turističkih resursa kao srednjeeuropski urbanizirani prostor baroka, glazbe, umjetnosti i obrta, prostor iznimne koncentracije povijesno-kulturne baštine te prostor zdravlja i rekreacije s dugom lječilišnom tradicijom. U planu se nadalje razrađuje potencijalna turistička potražnja te se vrši operacionalizacija plana i sugerira izvođenje određenih marketinških aktivnosti. Na temelju predloženog plana očekuje se u razdoblju od tri do četiri godine da razina ukupne turističke potrošnje u županiji dosegne iznos od 32 mln USD.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Institut za turizam, Zagreb
Profili:
Zvjezdana Hendija
(autor)
Neven Ivandić
(autor)
Ante Radnić
(autor)
Zoran Klarić
(autor)
Neda Telišman-Košuta
(autor)
Sanda Čorak
(autor)