Pregled bibliografske jedinice broj: 2764
Strateški marketinški plan turizma Karlovačke županije
Strateški marketinški plan turizma Karlovačke županije, 1998. (elaborat/studija).
CROSBI ID: 2764 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Strateški marketinški plan turizma Karlovačke županije
(Strategic tourism marketing plan of Karlovac county)
Autori
Telišman-Košuta, Neda ; Hendija, Zvjezdana ; Horak, Siniša ; Ivandić, Neven ; Klarić, Zoran ; Radnić, Ante ; Weber, Sanda
Izvornik
Studija
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, elaborat/studija
Godina
1998
Ključne riječi
turizam; turistički marketinški plan; Karlovačka županija; Hrvatska
(tourism; tourism marketing plan; Karlovac county; Croatia)
Sažetak
Strateški marketinški plan turizma Karlovačke županije definirao je ovaj prostor na temelju turističkih resursa kao izletničko-rekreacijsku cjelogodišnju destinaciju s izrazito atraktivnim prirodnim resursima. U planu se nadalje razrađuje potencijalna turistička potražnja te se vrši operacionalizacija plana i sugerira izvođenje određenih marketinških aktivnosti. Na temelju predloženog plana predviđa se da bi u kratkom vremenu Karlovačka županija ostvarila godišnju potrošnju turista od oko 48 mln USD.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Institut za turizam, Zagreb
Profili:
Neven Ivandić
(autor)
Zvjezdana Hendija
(autor)
Siniša Horak
(autor)
Ante Radnić
(autor)
Zoran Klarić
(autor)
Neda Telišman-Košuta
(autor)
Sanda Čorak
(autor)