Pregled bibliografske jedinice broj: 276339
E-UČENJE - IZAZOV HRVATSKOM VISOKOM ŠKOLSTVU
E-UČENJE - IZAZOV HRVATSKOM VISOKOM ŠKOLSTVU // Ekonomska istraživanja, 19 (2006), 1; 105-113 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 276339 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
E-UČENJE - IZAZOV HRVATSKOM VISOKOM ŠKOLSTVU
(E-Learning- Challenge in Croatian Higher Education)
Autori
Sinković, Đorđo ; Kaluđerčić, Aleksandar
Izvornik
Ekonomska istraživanja (1331-677X) 19
(2006), 1;
105-113
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
Hrvatska ; obrazovanje ; e-učenje
(Croatia ; Learning ; E- Learning)
Sažetak
Pretvorba industrijskog društva u informacijsko društvo koja je započela pred 40-tak godina, nastavlja se preobrazbom u društvo temeljeno na znanju. U takvom društvu gospodarstvo i kvaliteta života pojedinaca ovise o znanju odnosno o iznalaženju, obradi i primjeni informacija. Zbog toga potrebna količina ljudskog znanja neprekidno raste, pa to nameće potrebu da pojedinci u kratkom vremenu, stječu sve veći opseg znanja. Primjena informatičke tehnologije koja je dosad neposredno utjecala na navedenu preobrazbu, utjecati će i na povećanje djelotvornosti i učinkovitosti procesa stjecanja znanja. Hrvatski obrazovni sustav trebao bi ubrzati aktivnosti za uključivanje u ove procese.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Scopus