Pregled bibliografske jedinice broj: 2763
Strateški marketinški plan turizma Ličko-senjske županije
Strateški marketinški plan turizma Ličko-senjske županije, 1998. (elaborat/studija).
CROSBI ID: 2763 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Strateški marketinški plan turizma Ličko-senjske županije
(Strategic tourism marketing plan of Ličko-senjska county)
Autori
Telišman-Košuta, Neda ; Hendija, Zvjezdana ; Horak, Siniša ; Ivandić, Neven ; Klarić, Zoran ; Radnić, Ante ; Weber, Sanda
Izvornik
Studija
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, elaborat/studija
Godina
1998
Ključne riječi
turizam; turistički marketinški plan; Ličko-senjske županija; Hrvatska
(tourism; tourism marketing plan; Ličko-senjska county; Croatia)
Sažetak
Strateški marketinški plan turizma Ličko-senjske županije pozicionira na tržištu ovaj prostor na temelju turističkih resursa kao jedinstvenih prirodnih i kulturoloških kontrasta, ali nadasve kao izvanredno očuvan prirodni prostor. U planu se nadalje razrađuje potencijalna turistička potražnja te se vrši operacionalizacija plana i sugerira izvođenje određenih marketinških aktivnosti. Turistički potencijal županije omogućava povećanje turističke potrošnje te se pretpostavlja da će ubrzo, s promjenom gospodarske strukture, turizam moći generirati jednu četvrtinu ukupne gospodarske aktivnosti županije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Institut za turizam, Zagreb
Profili:
Zvjezdana Hendija
(autor)
Neven Ivandić
(autor)
Siniša Horak
(autor)
Zoran Klarić
(autor)
Ante Radnić
(autor)
Neda Telišman-Košuta
(autor)
Sanda Čorak
(autor)