Pregled bibliografske jedinice broj: 2762
Strateški marketinški plan turizma Primorsko-goranska županije
Strateški marketinški plan turizma Primorsko-goranska županije, 1998. (elaborat/studija).
CROSBI ID: 2762 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Strateški marketinški plan turizma Primorsko-goranska županije
(Strategic tourism marketing plan of Primorsko-goranska county)
Autori
Telišman-Košuta, Neda ; Ivandić, Neven ; Klarić, Zoran ; Radnić, Ante ; Weber, Sanda
Izvornik
Studija
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, elaborat/studija
Godina
1998
Ključne riječi
turizam; turistički marketinški plan; Primorsko-goranska županija; Hrvatska
(tourism; tourism marketing plan; Primorsko-goranska county; Croatia)
Sažetak
Strateški marketinški plan turizma Primorsko-goranske županije pozicionira na tržištu ovaj prostor na temelju turističkih resursa kao područje koje se odlikuje tradicijom rivijere, bogatstvom različitosti, blizinom te predstavlja cjelogodišnju odmorišno-rekreacijsku destinaciju. U planu se nadalje razrađuje potencijalna turistička potražnja te se vrši operacionalizacija plana i sugerira izvođenje određenih marketinških aktivnosti. Na temelju predloženog plana očekuje se u razdoblju od tri godine da razina ukupne turističke potrošnje u županiji dosegne iznos od 560 mln USD.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Institut za turizam, Zagreb
Profili:
Neven Ivandić
(autor)
Zoran Klarić
(autor)
Ante Radnić
(autor)
Neda Telišman-Košuta
(autor)
Sanda Čorak
(autor)