Pregled bibliografske jedinice broj: 2761
Strateški marketinški plan turizma Krapinsko-zagorske županije
Strateški marketinški plan turizma Krapinsko-zagorske županije, 1998. (elaborat/studija).
CROSBI ID: 2761 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Strateški marketinški plan turizma Krapinsko-zagorske županije
(Strategic tourism marketing plan of Krapinsko-zagorska county)
Autori
Telišman-Košuta, Neda ; Ivandić, Neven ; Klarić, Zoran ; Radnić, Ante
Izvornik
Studija
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, elaborat/studija
Godina
1998
Ključne riječi
turizam; turistički marketinški plan; Krapinsko-zagorska županija; Hrvatska
(tourism; tourism marketing plan; Krapinsko-zagorska county; Croatia)
Sažetak
Strateški marketinški plan turizma Krapinsko-zagorske županije definirao je ovaj prostor na temelju turističkih resursa kao zdravstveno, preventivno-rekreacijsku i izletničku destinaciju s največom koncentracijom toplica u Hrvatskoj. U planu se nadalje razrađuje potencijalna turistička potražnja te se vrši operacionalizacija plana i sugerira izvođenje određenih marketinških aktivnosti. Na temelju predloženog plana predviđa se da bi u razdoblju od tri godine Krapinsko-zagorska županija ostvarila godišnju potrošnju turista od oko 47 mln USD.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Institut za turizam, Zagreb
Profili:
Neven Ivandić
(autor)
Ante Radnić
(autor)
Zoran Klarić
(autor)
Neda Telišman-Košuta
(autor)