Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 2761

Strateški marketinški plan turizma Krapinsko-zagorske županije


Telišman-Košuta, Neda; Ivandić, Neven; Klarić, Zoran; Radnić, Ante
Strateški marketinški plan turizma Krapinsko-zagorske županije, 1998. (elaborat/studija).


CROSBI ID: 2761 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Strateški marketinški plan turizma Krapinsko-zagorske županije
(Strategic tourism marketing plan of Krapinsko-zagorska county)

Autori
Telišman-Košuta, Neda ; Ivandić, Neven ; Klarić, Zoran ; Radnić, Ante

Izvornik
Studija

Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, elaborat/studija

Godina
1998

Ključne riječi
turizam; turistički marketinški plan; Krapinsko-zagorska županija; Hrvatska
(tourism; tourism marketing plan; Krapinsko-zagorska county; Croatia)

Sažetak
Strateški marketinški plan turizma Krapinsko-zagorske županije definirao je ovaj prostor na temelju turističkih resursa kao zdravstveno, preventivno-rekreacijsku i izletničku destinaciju s največom koncentracijom toplica u Hrvatskoj. U planu se nadalje razrađuje potencijalna turistička potražnja te se vrši operacionalizacija plana i sugerira izvođenje određenih marketinških aktivnosti. Na temelju predloženog plana predviđa se da bi u razdoblju od tri godine Krapinsko-zagorska županija ostvarila godišnju potrošnju turista od oko 47 mln USD.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
01260102
01260101

Ustanove:
Institut za turizam, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Telišman-Košuta, Neda; Ivandić, Neven; Klarić, Zoran; Radnić, Ante
Strateški marketinški plan turizma Krapinsko-zagorske županije, 1998. (elaborat/studija).
Telišman-Košuta, N., Ivandić, N., Klarić, Z. & Radnić, A. (1998) Strateški marketinški plan turizma Krapinsko-zagorske županije. studija. Elaborat/studija.
@unknown{unknown, author = {Teli\v{s}man-Ko\v{s}uta, Neda and Ivandi\'{c}, Neven and Klari\'{c}, Zoran and Radni\'{c}, Ante}, year = {1998}, keywords = {turizam, turisti\v{c}ki marketin\v{s}ki plan, Krapinsko-zagorska \v{z}upanija, Hrvatska}, title = {Strate\v{s}ki marketin\v{s}ki plan turizma Krapinsko-zagorske \v{z}upanije}, keyword = {turizam, turisti\v{c}ki marketin\v{s}ki plan, Krapinsko-zagorska \v{z}upanija, Hrvatska} }
@unknown{unknown, author = {Teli\v{s}man-Ko\v{s}uta, Neda and Ivandi\'{c}, Neven and Klari\'{c}, Zoran and Radni\'{c}, Ante}, year = {1998}, keywords = {tourism, tourism marketing plan, Krapinsko-zagorska county, Croatia}, title = {Strategic tourism marketing plan of Krapinsko-zagorska county}, keyword = {tourism, tourism marketing plan, Krapinsko-zagorska county, Croatia} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font