Pregled bibliografske jedinice broj: 2760
Strateški marketinški plan turizma Zagrebačka županija
Strateški marketinški plan turizma Zagrebačka županija, 1998. (elaborat/studija).
CROSBI ID: 2760 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Strateški marketinški plan turizma Zagrebačka županija
(Strategic tourism marketing plan of Zagreb county)
Autori
Telišman-Košuta, Neda ; Hendija, Zvjezdana ; Horak, Siniša ; Ivandić, Neven ; Klarić, Zoran ; Mikačić, Vesna ; Radnić, Ante ; Weber, Sanda
Izvornik
Studija
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, elaborat/studija
Godina
1998
Ključne riječi
turizam; turistički marketinški plan; Zagrebačka županija; Hrvatska
(tourism; tourism marketing plan; Zagreb county; Croatia)
Sažetak
Strateški marketinški plan turizma Zagrebačke županije definirao je ovaj prostor na temelju turističkih resursa kao cjelogodišnju izletničko-rekreacijsku destinaciju. U planu se nadalje razrađuje potencijalna turistička potražnja te se vrši operacionalizacija plana i sugerira izvođenje određenih marketinških aktivnosti. Na temelju predloženog plana predviđa se da bi u razdoblju od četiri godine godine Zagrebačka županija ostvarila godišnju potrošnju turista od oko 54 mln USD.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Institut za turizam, Zagreb
Profili:
Ante Radnić
(autor)
Neda Telišman-Košuta
(autor)
Sanda Čorak
(autor)
Vesna Mikačić
(autor)
Siniša Horak
(autor)
Zvjezdana Hendija
(autor)
Neven Ivandić
(autor)
Zoran Klarić
(autor)