Pregled bibliografske jedinice broj: 2759
Strateški marketinški plan turizma Koprivničko-križevačke županije
Strateški marketinški plan turizma Koprivničko-križevačke županije, 1997. (elaborat/studija).
CROSBI ID: 2759 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Strateški marketinški plan turizma Koprivničko-križevačke županije
(Strategic tourism marketing plan of Koprivničko-križevačka county)
Autori
Telišman-Košuta, Neda ; Hendija, Zvjezdana ; Horak, Siniša ; Ivandić, Neven ; Klarić, Zoran ; Mikačić, Vesna ; Radnić, Ante ; Weber, Sanda
Izvornik
Studija
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, elaborat/studija
Godina
1997
Ključne riječi
turizam; turistički marketinški plan; Koprivničko-križevačka županija; Hrvatska
(tourism; tourism marketing plan; Koprivničko-križevačka county; Croatia)
Sažetak
Strateški marketinški plan turizma Koprivničko-križevačke županije definirao je ovaj prostor na temelju turističkih resursa kao cjelogodišnju izletničko, športsko-rekreacijsku destinaciju očuvane i raznovrsne prirode te naglašenih tradicionalnih vrijednosti oplemenjenih u izrazu naivnog slikarstva, domaće kuhinje i folklora. U planu se nadalje razrađuje potencijalna turistička potražnja te se vrši operacionalizacija plana i sugerira izvođenje određenih marketinških aktivnosti. Na temelju predloženog plana predviđa se da bi u županiji, u razdoblju od četiri godine, razina ukupne godišnje turistička potrošnja dosegla iznos od oko 11 mln USD.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Institut za turizam, Zagreb
Profili:
Ante Radnić
(autor)
Neda Telišman-Košuta
(autor)
Sanda Čorak
(autor)
Vesna Mikačić
(autor)
Neven Ivandić
(autor)
Siniša Horak
(autor)
Zvjezdana Hendija
(autor)
Zoran Klarić
(autor)