Pregled bibliografske jedinice broj: 2758
Strategija i repozicioniranje Hrvatske kao sigurne turističke destinacije u poslijeratnom razdoblju
Strategija i repozicioniranje Hrvatske kao sigurne turističke destinacije u poslijeratnom razdoblju // War, terrorism, tourism: Times of crisis and recovery / Weber, Sanda (ur.).
Zagreb: Institut za turizam, 1997. str. 71-72 (pozvano predavanje, nije recenziran, sažetak, pregledni)
CROSBI ID: 2758 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Strategija i repozicioniranje Hrvatske kao sigurne turističke destinacije u poslijeratnom razdoblju
(Strategies for repositioning Croatia as a safe tourist destination in the post war era)
Autori
Weber, Sanda ; Telišman-Košuta, Neda
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, pregledni
Izvornik
War, terrorism, tourism: Times of crisis and recovery
/ Weber, Sanda - Zagreb : Institut za turizam, 1997, 71-72
Skup
War, terrorism, tourism: Times of crisis and recovery
Mjesto i datum
Dubrovnik, Hrvatska, 25.09.1997. - 27.09.1997
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
turizam; rat; turistička destinacija; marketing; Hrvatska
(tourism; war; tourist destination; marketing; Croatia)
Sažetak
U posljeratnom razdoblju hrvatski se turizam nalazi na prekretnici, pri čemu se misli na potrebu njegovog repozicioniranja. Gledano na dulji rok, riječ je o niz pomaka od diverzifikacije i kvalitativnog unapređenja turističkih proizvoda preko agresivne politike distribicije do stvaranja novog turističkog imagea zemlje kojim bi se izmjenila percepcija bivše socijalističke, jeftine i masovne destinacije sunca i mora.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija