Pregled bibliografske jedinice broj: 275742
Međukulturalna kompetencija u nastavi hrvatskoga kao drugoga i stranoga jezika
Međukulturalna kompetencija u nastavi hrvatskoga kao drugoga i stranoga jezika // Lahor (Zagreb. 2006), I. (2006), 1; 69-83 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 275742 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Međukulturalna kompetencija u nastavi hrvatskoga kao drugoga i stranoga jezika
(Intercultural competence in Croatian as a second and foreign language)
Autori
Novak Milić, Jasna ; Gulešić Machata, Milvia
Izvornik
Lahor (Zagreb. 2006) (1846-2197) I.
(2006), 1;
69-83
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, izvorni znanstveni rad, znanstveni
Ključne riječi
međukulturalna kompetencija; drugi jezik; strani jezik; glotodidaktika
(intercultural competence; second language; foreign language; glotodidactics)
Sažetak
Početno učenje i usvajanje hrvatskoga kao stranoga i drugoga jezika podrazumijeva svladavanje niza gramatičkih i leksičkih činjenica, ali i postizanje određene razine međukulturalne kompetencije. Međutim, poučavanju se i razvijanju MKK u nastavi hrvatskoga kao SJ i J2 pridaje nedovoljna pozornost. Suvremeni pristupi nastavi SJ i J2 zahtijevaju aktivniju ulogu i nastavnika i učenika u postizanju MKK koja se u današnje vrijeme opće globalizacije nameće kao jedan od najvažnijih ciljeva općega odgoja i obrazovanja, pa tako i nastave jezika. U članku se iznose opće činjenice o MKK i osnovnim načelima njezina poučavanja. Također se govori o mogućnostima primjene postojećih okvira i pristupa na nastavu hrvatskoga kao SJ i J2.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb