Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 275501

Provjera nekih postavki modela samoregulacije učenja u kontekstu glazbenog školovanja


Galić, Marija; Sorić, Izabela
Provjera nekih postavki modela samoregulacije učenja u kontekstu glazbenog školovanja // XV. Dani psihologije u Zadru - Sažetci radova / Ćubela Adorić, Vera ; Penezić, Zvjezdan ; Proroković, Ana ; Vulić-Prtorić Anita (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2006. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 275501 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Provjera nekih postavki modela samoregulacije učenja u kontekstu glazbenog školovanja
(Verifying model of selfregulated learning in context of music learning)

Autori
Galić, Marija ; Sorić, Izabela

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
XV. Dani psihologije u Zadru - Sažetci radova / Ćubela Adorić, Vera ; Penezić, Zvjezdan ; Proroković, Ana ; Vulić-Prtorić Anita - Zadar : Sveučilište u Zadru, 2006

Skup
XV. Dani psihologije u Zadru

Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 25.05.2006. - 27.05.2006

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Zimmermanov model samoregulacije učenja; glazbeno školovanje
(Zimmerman's model of self-regulated learning; music learning)

Sažetak
Cilj istraživanja bio je provjeriti neke od osnovnih postavki Zimmermanovog modela samoregulacije učenja u kontekstu glazbenog školovanja. Preciznije, istraživanjem se pokušalo utvrditi prediktore uspjeha u glazbenoj školi i zadovoljstva glazbenim školovanjem, te koje specifične strategije učenja sviranja učenici koriste i kakvu motivacijsku orijentaciju imaju za glazbeno školovanje. U tu je svrhu konstruiran upitnik koji je zahvaćao slijedećih dvanaest subskala: Intrinzična motivacija, Vrijednost sviranja, Očekivanje kontrole i samoefikasnosti, Ekstrinzična motivacija - usmjerenost na učinak, Ekstrinzična motivacija - usmjerenost na druge, Regulacija zalaganja, Učenje s vršnjacima, Obiteljska podrška, Izbjegavanje, Planiranje i praćenje vježbe, Metakognicija i kritičko mišljenje, te Anksioznost zbog javnog nastupa. Istraživanje je provedeno na uzorku učenika glazbene škole "Blagoje Bersa" u Zadru, a obuhvatilo je učenike koji pohađaju zadnja dva razreda osnovne glazbene škole te četiri razreda srednje glazbene škole (N=88). Provedene analize rezultata pokazale su da se motivacijska orijentacija i strategije vježbanja učenika različitih razreda glazbene škole ne razlikuju. Međutim, učenici koji se namjeravaju dulje glazbeno školovati postižu bolji uspjeh i zadovoljniji su glazbenim školovanjem. Namjera daljnjeg školovanja i zadovoljstvo pozitivno su povezani s korištenjem učinkovitih strategija vježbanja, većom intrinzičnom motivacijom, vrednovanjem sviranja, percepcijom kontrole i samoefikasnosti, te većom usmjerenošću na učinak. Kad se kao kriterij uspjeha uzme broj nastupa tijekom godine značajnim pozitivnim prediktorima pokazali su se strategija Planiranja i praćenja vježbe te Očekivanje kontrole i samoefikasnosti, a negativni prediktor bila je Anksioznost zbog javnog nastupa. Interesantno je da je značajan pozitivni prediktor zadovoljstva glazbenim školovanjem bila Intrinzična motivacija, a negativan Ekstrinzična motivacija - usmjerenost na duge.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0070015

Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Izabela Sorić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Galić, Marija; Sorić, Izabela
Provjera nekih postavki modela samoregulacije učenja u kontekstu glazbenog školovanja // XV. Dani psihologije u Zadru - Sažetci radova / Ćubela Adorić, Vera ; Penezić, Zvjezdan ; Proroković, Ana ; Vulić-Prtorić Anita (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2006. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
Galić, M. & Sorić, I. (2006) Provjera nekih postavki modela samoregulacije učenja u kontekstu glazbenog školovanja. U: Ćubela Adorić, V., Penezić, Z., Proroković, A. & Vulić-Prtorić Anita (ur.)XV. Dani psihologije u Zadru - Sažetci radova.
@article{article, author = {Gali\'{c}, Marija and Sori\'{c}, Izabela}, year = {2006}, pages = {81}, keywords = {Zimmermanov model samoregulacije u\v{c}enja, glazbeno \v{s}kolovanje}, title = {Provjera nekih postavki modela samoregulacije u\v{c}enja u kontekstu glazbenog \v{s}kolovanja}, keyword = {Zimmermanov model samoregulacije u\v{c}enja, glazbeno \v{s}kolovanje}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te u Zadru}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }
@article{article, author = {Gali\'{c}, Marija and Sori\'{c}, Izabela}, year = {2006}, pages = {81}, keywords = {Zimmerman's model of self-regulated learning, music learning}, title = {Verifying model of selfregulated learning in context of music learning}, keyword = {Zimmerman's model of self-regulated learning, music learning}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te u Zadru}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font