Pregled bibliografske jedinice broj: 2755
Marketing turizma u zemljama S.E.I. mogućnosti suradnje na području zdravstvenog turizma
Marketing turizma u zemljama S.E.I. mogućnosti suradnje na području zdravstvenog turizma // Zbornik radova. I. međunarodni simpozij Opatija - promotor zdravstvenog turizma / Rožanić, Igor (ur.).
Opatija: Thalassotherapia Opatija, Hotelijerski fakultet Opatija, Hrvatska, 1997. str. 205-216 (pozvano predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), pregledni)
CROSBI ID: 2755 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing turizma u zemljama S.E.I. mogućnosti suradnje na području zdravstvenog turizma
(Tourism marketing of C.E.I. countries - possibilities of cooperation in health tourism)
Autori
Cetinski, Vinka ; Weber, Sanda
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, cjeloviti rad (in extenso), pregledni
Izvornik
Zbornik radova. I. međunarodni simpozij Opatija - promotor zdravstvenog turizma
/ Rožanić, Igor - Opatija : Thalassotherapia Opatija, Hotelijerski fakultet Opatija, Hrvatska, 1997, 205-216
Skup
Opatija - promotor zdravstvenog turizma
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 13.11.1996. - 15.11.1996
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
zdravstveni turizam; marketinška strategija turizma; Srednjoeuropska Inicijativa
(health tourism; tourism marketing strategy; Central European initiative)
Sažetak
Srednjoeuropska inicijativa je međudržavna regionalna asocijacija koja okuplja petnaest zemalja članica. Interes za suradnjom na području turizma može se objasniti činjenicom što većina ovih zemalja ima značajne prirodne resurse koji nisu u dovoljnoj mjeri iskorišteni putem turizma. Stupanj razvoja zdravstvenog turizma različit je u zemljama S.E.I. i stoga pruža osnovicu za razvoj suradnje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija