Pregled bibliografske jedinice broj: 275149
Društveni marketing i odnosi s javnošću
Društveni marketing i odnosi s javnošću // Lokalna samouprava : hrvatska i nizozemska iskustva = Lokaal bestuur : Ervaringen in Kroatie en Nederland / Brunčić, Davor (ur.).
Osijek: Hrvatski institut za lokalnu samoupravu, 2006. str. 425-431
CROSBI ID: 275149 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Društveni marketing i odnosi s javnošću
(Social Marketing and Public Relations)
Autori
Zima, Predrag
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni
Knjiga
Lokalna samouprava : hrvatska i nizozemska iskustva = Lokaal bestuur : Ervaringen in Kroatie en Nederland
Urednik/ci
Brunčić, Davor
Izdavač
Hrvatski institut za lokalnu samoupravu
Grad
Osijek
Godina
2006
Raspon stranica
425-431
ISBN
953-6072-34-3
Ključne riječi
društveni marketing, odnosi s javnošću, neprofitna organizacija
(social marketing, public relations, NGO)
Sažetak
Pojam društvenoga marketinga u ovome radu obuhvaća ono što se u većini anglosaksonske literature označava pojmom marketinga neprofitnih organizacija, ali i socijalni marketing u smislu marketinga različitih socijalnih programa i akcija.
Izvorni jezik
Hrvatski, engleski
Znanstvena područja
Pravo