Pregled bibliografske jedinice broj: 27505
Kontakt, izazov, suradnja - zajednički program udruga invalida i Studijskog centra socijalnog rada
Kontakt, izazov, suradnja - zajednički program udruga invalida i Studijskog centra socijalnog rada // Zbornik radova HEKUP-a: Hendikepirani u prometu
Zagreb: Prometis, 1997. (poster, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 27505 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kontakt, izazov, suradnja - zajednički program udruga invalida i Studijskog centra socijalnog rada
(Contact, challenge, cooperation - a common Program of the Association of Disabled Persons and Department of social work)
Autori
Urbanc, Kristina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zbornik radova HEKUP-a: Hendikepirani u prometu
/ - Zagreb : Prometis, 1997
Skup
HEKUP: Hendikepirani u prometu
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 11.04.1997
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
klijent; osoba s dodatnim potrebama; udruge invalida; proces iskustvenog učenja; edukacija; profesionalni identitet; usvajanje vještina; proces uzajamnog učenja; integriranje prakse i teorije socijalnog rada.
Sažetak
Autor opisuje specifičnosti provođenja metode iskustvenog učenja u okviru terenske nastave studenata socijalnog rada, koja se provodi u suradnji sa udrugama invalida i njihovim članovima, te navodi obostrane dobiti (za klijente i studente) od ovakvog oblika educiranja (ne samo socijalnih radnika, već i ostalih budućih profesionalnih pomagača). Opisana metoda prikazana je kao dvostruki pokušaj: prvo, da se, barem djelomično pokuša premostiti jaz između teorije i prakse, odnosno da se stečeno znanje i vještine integriraju u postojeću praksu i svakodnevni život korisnika, i drugo, da se pasivizirani položaj klijenta (kao osobe koja "prima" pomoć) i studenta (kao osobe koja "prima" potrebna teorijska znanja) promijeni u aktivni položaj "onog koji daje", "onog koji utječe" (na kvalitetu pomoći, odnosno na kvalitetu informacija, znanja i vještina). Ovakav pomak daje veću mogućnost kontrole vlastitog položaja i studentu i klijentu, te predstavlja promjenu stava prema osobama s dodatnim potrebama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pravo