Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 274958

Jezik reklamnih poruka u modernim medijima


Omazić, Marija; Pecman, Mojca
Jezik reklamnih poruka u modernim medijima // Jezik i mediji. Jedan jezik: više svjetova / Granić, Jagoda (ur.).
Zagreb : Split: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2006. str. 509-519 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 274958 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Jezik reklamnih poruka u modernim medijima
(The Language of Advertising in Modern Media)

Autori
Omazić, Marija ; Pecman, Mojca

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Jezik i mediji. Jedan jezik: više svjetova / Granić, Jagoda - Zagreb : Split : Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2006, 509-519

Skup
Jezik i mediji. Jedan jezik: više svjetova

Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 19.05.2005. - 21.05.2005

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
frazeologija; reklamne poruke; frazeološke jedinice
(phraseology; advertising; phraseological units)

Sažetak
U radu se analiziraju specifičnosti jezika i izvanjezične odlike reklamnih poruka na engleskom jeziku koji se pojavljuju u različitim oblicima oglašavanja u modernim medijima, te načini na koji vrsta medija utječe na izbor jezičnih i izvanjezičnih sredstava. Posebno se ispituje i ilustrira upotreba frazeologije u različitim vrstama oglašavanja, te oglašavanje kao mehanizam promocije pop-kulture.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0122001

Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Marija Omazić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Omazić, Marija; Pecman, Mojca
Jezik reklamnih poruka u modernim medijima // Jezik i mediji. Jedan jezik: više svjetova / Granić, Jagoda (ur.).
Zagreb : Split: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2006. str. 509-519 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Omazić, M. & Pecman, M. (2006) Jezik reklamnih poruka u modernim medijima. U: Granić, J. (ur.)Jezik i mediji. Jedan jezik: više svjetova.
@article{article, author = {Omazi\'{c}, Marija and Pecman, Mojca}, editor = {Grani\'{c}, J.}, year = {2006}, pages = {509-519}, keywords = {frazeologija, reklamne poruke, frazeolo\v{s}ke jedinice}, title = {Jezik reklamnih poruka u modernim medijima}, keyword = {frazeologija, reklamne poruke, frazeolo\v{s}ke jedinice}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL)}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }
@article{article, author = {Omazi\'{c}, Marija and Pecman, Mojca}, editor = {Grani\'{c}, J.}, year = {2006}, pages = {509-519}, keywords = {phraseology, advertising, phraseological units}, title = {The Language of Advertising in Modern Media}, keyword = {phraseology, advertising, phraseological units}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL)}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font