Pregled bibliografske jedinice broj: 274958
Jezik reklamnih poruka u modernim medijima
Jezik reklamnih poruka u modernim medijima // Jezik i mediji. Jedan jezik: više svjetova / Granić, Jagoda (ur.).
Zagreb : Split: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2006. str. 509-519 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 274958 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Jezik reklamnih poruka u modernim medijima
(The Language of Advertising in Modern Media)
Autori
Omazić, Marija ; Pecman, Mojca
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Jezik i mediji. Jedan jezik: više svjetova
/ Granić, Jagoda - Zagreb : Split : Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2006, 509-519
Skup
Jezik i mediji. Jedan jezik: više svjetova
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 19.05.2005. - 21.05.2005
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
frazeologija; reklamne poruke; frazeološke jedinice
(phraseology; advertising; phraseological units)
Sažetak
U radu se analiziraju specifičnosti jezika i izvanjezične odlike reklamnih poruka na engleskom jeziku koji se pojavljuju u različitim oblicima oglašavanja u modernim medijima, te načini na koji vrsta medija utječe na izbor jezičnih i izvanjezičnih sredstava. Posebno se ispituje i ilustrira upotreba frazeologije u različitim vrstama oglašavanja, te oglašavanje kao mehanizam promocije pop-kulture.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA