Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 274885

Pozicioniranje konkurentnosti hrvatske turističke ponude


Gržinić, Jasmina
Pozicioniranje konkurentnosti hrvatske turističke ponude, 2006., doktorska disertacija, Fakultet ekonomije i turizma, Pula


CROSBI ID: 274885 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Pozicioniranje konkurentnosti hrvatske turističke ponude
(Tourism competiteveness of Croatian tourism supply)

Autori
Gržinić, Jasmina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija

Fakultet
Fakultet ekonomije i turizma

Mjesto
Pula

Datum
17.01

Godina
2006

Stranica
274

Mentor
Štoković, Igor

Ključne riječi
privatizacijski proces; konkurentnost; pozicioniranje; javno-privatno partnerstvo
(privatization process; competitiveness; positioning; public-private partnership.)

Sažetak
Uspješan plasman na međunarodnom tržištu podrazumijeva bolje korištenje raspoloživog potencijala uz adekvatne politike cijena, oblike prodaje i sl. da bi se razvojni ciljevi u potpunosti realizirali. Na suvremenom turističkom tržištu se stalno javljaju novi izazovi s kojim se Hrvatska mora uspješno suočavati i to u danas sve izraženijim konkurentskim uvjetima. Postavlja se pitanje kako bolje koristiti raspoložive potencijale kako bi turistički bili konkurentniji? Kroz karakteristike turizma kao specifične djelatnosti autor traženjem veze između privatizacijskog procesa u turizmu, posljedica istog na konkurentnost Hrvatske, te komparacijom Hrvatske s konkurentnim zemljama Europe pokušava definirati strategiju turističkog pozicioniranja. Pritom misli na fazu diferenciranja hrvatske ponude.Autor podržava pristup javno – privatnog partnerstva, kako na destinacijskoj tako i na regionalnoj razini te drži da je zajedničko djelovanje javnog i privatnog sektora jedini mogući način uzajamnosti razvoja destinacija i regija, osiguranja dodane vrijednosti od turizma te održivosti budućeg razvoja. Istraživanja ovakvog tipa i individualni pristupi problemu pozicioniranja konkurentnosti hrvatskog turizma i definiranja njegovih dimenzija ključni su putovi ka globalnom saznanju da li tekuća ekonomska politika vodi računa o turizmu pri izradi koncepcije svojeg budućeg razvoja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0145003

Ustanove:
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković", Pula

Profili:

Avatar Url Igor Štoković (mentor)

Avatar Url Jasmina Gržinić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Gržinić, Jasmina
Pozicioniranje konkurentnosti hrvatske turističke ponude, 2006., doktorska disertacija, Fakultet ekonomije i turizma, Pula
Gržinić, J. (2006) 'Pozicioniranje konkurentnosti hrvatske turističke ponude', doktorska disertacija, Fakultet ekonomije i turizma, Pula.
@phdthesis{phdthesis, author = {Gr\v{z}ini\'{c}, Jasmina}, year = {2006}, pages = {274}, keywords = {privatizacijski proces, konkurentnost, pozicioniranje, javno-privatno partnerstvo}, title = {Pozicioniranje konkurentnosti hrvatske turisti\v{c}ke ponude}, keyword = {privatizacijski proces, konkurentnost, pozicioniranje, javno-privatno partnerstvo}, publisherplace = {Pula} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Gr\v{z}ini\'{c}, Jasmina}, year = {2006}, pages = {274}, keywords = {privatization process, competitiveness, positioning, public-private partnership.}, title = {Tourism competiteveness of Croatian tourism supply}, keyword = {privatization process, competitiveness, positioning, public-private partnership.}, publisherplace = {Pula} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font