Pregled bibliografske jedinice broj: 274885
Pozicioniranje konkurentnosti hrvatske turističke ponude
Pozicioniranje konkurentnosti hrvatske turističke ponude, 2006., doktorska disertacija, Fakultet ekonomije i turizma, Pula
CROSBI ID: 274885 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pozicioniranje konkurentnosti hrvatske turističke ponude
(Tourism competiteveness of Croatian tourism supply)
Autori
Gržinić, Jasmina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija
Fakultet
Fakultet ekonomije i turizma
Mjesto
Pula
Datum
17.01
Godina
2006
Stranica
274
Mentor
Štoković, Igor
Ključne riječi
privatizacijski proces; konkurentnost; pozicioniranje; javno-privatno partnerstvo
(privatization process; competitiveness; positioning; public-private partnership.)
Sažetak
Uspješan plasman na međunarodnom tržištu podrazumijeva bolje korištenje raspoloživog potencijala uz adekvatne politike cijena, oblike prodaje i sl. da bi se razvojni ciljevi u potpunosti realizirali. Na suvremenom turističkom tržištu se stalno javljaju novi izazovi s kojim se Hrvatska mora uspješno suočavati i to u danas sve izraženijim konkurentskim uvjetima. Postavlja se pitanje kako bolje koristiti raspoložive potencijale kako bi turistički bili konkurentniji? Kroz karakteristike turizma kao specifične djelatnosti autor traženjem veze između privatizacijskog procesa u turizmu, posljedica istog na konkurentnost Hrvatske, te komparacijom Hrvatske s konkurentnim zemljama Europe pokušava definirati strategiju turističkog pozicioniranja. Pritom misli na fazu diferenciranja hrvatske ponude.Autor podržava pristup javno – privatnog partnerstva, kako na destinacijskoj tako i na regionalnoj razini te drži da je zajedničko djelovanje javnog i privatnog sektora jedini mogući način uzajamnosti razvoja destinacija i regija, osiguranja dodane vrijednosti od turizma te održivosti budućeg razvoja. Istraživanja ovakvog tipa i individualni pristupi problemu pozicioniranja konkurentnosti hrvatskog turizma i definiranja njegovih dimenzija ključni su putovi ka globalnom saznanju da li tekuća ekonomska politika vodi računa o turizmu pri izradi koncepcije svojeg budućeg razvoja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija