Pregled bibliografske jedinice broj: 2745
Marketing turizma u zemljama S.E.I. - mogućnosti suradnje na području zdravstvenog turizma
Marketing turizma u zemljama S.E.I. - mogućnosti suradnje na području zdravstvenog turizma // Tourism and hospitality management, 2 (1996), 2; 241-252 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, pregledni)
CROSBI ID: 2745 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing turizma u zemljama S.E.I. - mogućnosti suradnje na području zdravstvenog turizma
(Tourism marketing of C.E.I. countries - possibilities of cooperation in health tourism)
Autori
Cetinski, Vinka ; Weber, Sanda
Izvornik
Tourism and hospitality management (1330-7533) 2
(1996), 2;
241-252
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, pregledni
Ključne riječi
zdravstveni turizam; Srednjoeuropska inicijativa; marketinška strategija turizma
(health tourism; Central European Initiative; tourism marketing strategy)
Sažetak
Srednjoeuropska inicijativa je međudržavna regionalna asocijacija koja okuplja petnaest zemalja članica. Interes za suradnjom na području turizma može se objasniti činjenicom što većina ovih zemalja ima značajne priroden resursr koji nisu u dovoljnoj mjeri iskorišteni putem turizma. Stupanj razvoja zdravstvenog turizma različt je u zemljama S.E.I. i stoga pruža osnovicu za razvoj suradnje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- C.A.B. International
- Journal of economic literature
- Sociological abstracts