Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 27433

Uspješnost uvjeravanja potrošača


Burušić, Josip
Uspješnost uvjeravanja potrošača, 1999. (popularni rad).


CROSBI ID: 27433 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uspješnost uvjeravanja potrošača
(The success of media campaigns)

Autori
Burušić, Josip

Izvornik
Vjesnik

Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, popularni rad

Godina
1999

Sažetak
U članku se razmatraju neki značajni čimbenici koji su vezani uz uspješnost medijskog oglašavanja.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
01940106

Ustanove:
Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, Zagreb

Profili:

Avatar Url Josip Burušić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Burušić, Josip
Uspješnost uvjeravanja potrošača, 1999. (popularni rad).
Burušić, J. (1999) Uspješnost uvjeravanja potrošača. Vjesnik. Popularni rad.
@unknown{unknown, author = {Buru\v{s}i\'{c}, Josip}, year = {1999}, keywords = {}, title = {Uspje\v{s}nost uvjeravanja potro\v{s}a\v{c}a}, keyword = {} }
@unknown{unknown, author = {Buru\v{s}i\'{c}, Josip}, year = {1999}, keywords = {}, title = {The success of media campaigns}, keyword = {} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font