Pregled bibliografske jedinice broj: 27416
Frazeološke igre u reklamama ili misli li četkica za zube svojom glavom
Frazeološke igre u reklamama ili misli li četkica za zube svojom glavom // Tekst i diskurs / Marin Andrijašević, Lovorka Zergollern-Miletić (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 1997. str. 325-330 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 27416 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Frazeološke igre u reklamama ili misli li četkica za zube svojom glavom
(Phraseological Playing in Advertising or Does the Tooth-Brush Use Its Head)
Autori
Fink-Arsovski, Željka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Tekst i diskurs
/ Marin Andrijašević, Lovorka Zergollern-Miletić - Zagreb : Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 1997, 325-330
Skup
Tekst i diskurs
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 16.05.1997. - 17.05.1997
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
ruska frazeologija; hrvatska frazeologija; frazeološke igre; reklame
(Russian phraseology; Croatian phraseology; phraseological playing; advertising)
Sažetak
U prvom tipu frazeološke igre frazem ne mijenja svoj oblik, a tekst reklame se bazira na dualitetu frazeološkog taloga i frazeološkog značenja. Drugi tip frazeološke igre uključuje frazeme kod kojih je provedena strukturno-semantička preinaka.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
101299
Ustanove:
Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti
Profili:
Željka Fink-Arsovski
(autor)