Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 27416

Frazeološke igre u reklamama ili misli li četkica za zube svojom glavom


Fink-Arsovski, Željka
Frazeološke igre u reklamama ili misli li četkica za zube svojom glavom // Tekst i diskurs / Marin Andrijašević, Lovorka Zergollern-Miletić (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 1997. str. 325-330 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 27416 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Frazeološke igre u reklamama ili misli li četkica za zube svojom glavom
(Phraseological Playing in Advertising or Does the Tooth-Brush Use Its Head)

Autori
Fink-Arsovski, Željka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Tekst i diskurs / Marin Andrijašević, Lovorka Zergollern-Miletić - Zagreb : Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 1997, 325-330

Skup
Tekst i diskurs

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 16.05.1997. - 17.05.1997

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
ruska frazeologija; hrvatska frazeologija; frazeološke igre; reklame
(Russian phraseology; Croatian phraseology; phraseological playing; advertising)

Sažetak
U prvom tipu frazeološke igre frazem ne mijenja svoj oblik, a tekst reklame se bazira na dualitetu frazeološkog taloga i frazeološkog značenja. Drugi tip frazeološke igre uključuje frazeme kod kojih je provedena strukturno-semantička preinaka.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
101299

Ustanove:
Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti

Profili:

Avatar Url Željka Fink-Arsovski (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Fink-Arsovski, Željka
Frazeološke igre u reklamama ili misli li četkica za zube svojom glavom // Tekst i diskurs / Marin Andrijašević, Lovorka Zergollern-Miletić (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 1997. str. 325-330 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Fink-Arsovski, Ž. (1997) Frazeološke igre u reklamama ili misli li četkica za zube svojom glavom. U: Marin Andrijašević, L. (ur.)Tekst i diskurs.
@article{article, author = {Fink-Arsovski, \v{Z}eljka}, editor = {Marin Andrija\v{s}evi\'{c}, L.}, year = {1997}, pages = {325-330}, keywords = {ruska frazeologija, hrvatska frazeologija, frazeolo\v{s}ke igre, reklame}, title = {Frazeolo\v{s}ke igre u reklamama ili misli li \v{c}etkica za zube svojom glavom}, keyword = {ruska frazeologija, hrvatska frazeologija, frazeolo\v{s}ke igre, reklame}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL)}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Fink-Arsovski, \v{Z}eljka}, editor = {Marin Andrija\v{s}evi\'{c}, L.}, year = {1997}, pages = {325-330}, keywords = {Russian phraseology, Croatian phraseology, phraseological playing, advertising}, title = {Phraseological Playing in Advertising or Does the Tooth-Brush Use Its Head}, keyword = {Russian phraseology, Croatian phraseology, phraseological playing, advertising}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL)}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font