Pregled bibliografske jedinice broj: 273213
Religijski odgoj u Hrvatskoj: mogućnosti, pristupi i ograničenja
Religijski odgoj u Hrvatskoj: mogućnosti, pristupi i ograničenja // Vjerske slobode i stanje vjerskog odgoja u Hrvatskoj
Zagreb, Hrvatska, 2006. (pozvano predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 273213 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Religijski odgoj u Hrvatskoj: mogućnosti, pristupi i ograničenja
(Religious Education in Croatia: Possibilities, Approaches and Limitations)
Autori
Marinović Bobinac, Ankica
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni
Skup
Vjerske slobode i stanje vjerskog odgoja u Hrvatskoj
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 14.03.2006
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
religijski odgoj; vjeronauk; religijska kultura
(religious education; catechism; religious culture)
Sažetak
Izlaganje se bavi razmatranjem pojma religijsko obrazovanje u dvije njegove moguće varijante: konfesionalnoj i nekonfesionalnoj. Konfesionalnom obrazovanju je cilj promicati obvezu prema nekoj religiji, a nekonfesionalnom obrazovanju je svrha prenošenje informacija o religiji/religijama, poticanje shvaćanja o religiji općenito, te osposobljavanje učenika da mogu sagledati različite religije i svjetonazore u svjetlu svoga iskustva i za eventualni vlastiti osviješteni odabir. Razmatra se razdoblje od 90-ih godina u Hrvatskoj, kada je uveden konfesionalni vjeronauk u osnovne škole i prate se rasprave o ideji nekonfesionalnog predmeta (religijske kulture) koja je s vremenom pala u zaborav.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Sociologija