Pregled bibliografske jedinice broj: 272768
Kreativan učitelj - kreativan učenik
Kreativan učitelj - kreativan učenik // VII. Dani Mate Demarina - PREMA SUVREMENOJ ŠKOLI / Matas, Mate ; Vučak, Slavko ; Šagud, Mirjana ; Rupčić Stjepko (ur.).
Petrinja: Visoka učiteljska škola u Petrinji, 2006. str. 9-20 (plenarno, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 272768 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kreativan učitelj - kreativan učenik
(Creative teacher - creative student)
Autori
Previšić, Vlatko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
VII. Dani Mate Demarina - PREMA SUVREMENOJ ŠKOLI
/ Matas, Mate ; Vučak, Slavko ; Šagud, Mirjana ; Rupčić Stjepko - Petrinja : Visoka učiteljska škola u Petrinji, 2006, 9-20
Skup
VII. Dani Mate Demarina - PREMA SUVREMENOJ ŠKOLI
Mjesto i datum
Petrinja, Hrvatska, 21.09.2006. - 22.09.2006
Vrsta sudjelovanja
Plenarno
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
Kreativnost; Suvremena škola; Školski kurikulum; Moderna nastava; Kreativan učitelj; Kreativan učenik; Metodički postupci u nastavi
(Creativity; Contemporary school; School curriculum; Modern teaching process; Creative teacher; Creative learner; Teaching procedures)
Sažetak
Kreativnost se ne događa u zrakopraznu prostoru. Za nju su potrebne i društvene i pojedinačne pretpostavke. Ovdje se polazi od pojmovno - kategorijalnog određenja kreativnosti ; teorijskih polazišta i pedagoških implikacija ove pojave. Zatim se kreativnost dovodi u školu s gledišta njezine suvremene zadaće, otvorenosti i socijalno - humane zajednice iskustvenog učenja. Traži se pritom konstrukcija školskog kurikuluma koji će ići ususret kreativnom ponašanju i izražavanju učenika i učitelja. Nastava u takvoj školi treba biti proces organiziranog, aktivnog i partnerskog stjecanja znanja. Zato se postavlja pitanje: da li je današnji učitelj kreativno srdačan i profesionalno kompetentan da potiče, a ne sputava, kreativnost svojih učenika. Na kraju se daju načelna polazišta i praktične upute postupanja nastavnika u odnosu na poticanje ili sputavanje kreativnog ponašanja učenika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija