Pregled bibliografske jedinice broj: 272465
Učenje i poučavanje programiranja uz pomoć sustava xTEx-Sys za sedmi razred osnovne škole
Učenje i poučavanje programiranja uz pomoć sustava xTEx-Sys za sedmi razred osnovne škole // Savjetovanje Računalo u školi X, Radionica E-učenje i sustavi e-učenja / Stankov, Slavomir (ur.).
Zagreb : Split: Hrvatsko društvo za promicanje informatičkog obrazovanja, 2006. (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 272465 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učenje i poučavanje programiranja uz pomoć sustava xTEx-Sys za sedmi razred osnovne škole
(Programming learning and teaching with xTEx-Sys for 7. class in primary scholl)
Autori
Marega, Marina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Savjetovanje Računalo u školi X, Radionica E-učenje i sustavi e-učenja
/ Stankov, Slavomir - Zagreb : Split : Hrvatsko društvo za promicanje informatičkog obrazovanja, 2006
Skup
Savjetovanje Računalo u školi X, Šibenik, Solaris, Radionica E-učenje i sustavi e-učenja
Mjesto i datum
Šibenik, Hrvatska, 21.09.2006. - 23.09.2006
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
Učenje i poučavanje programiranja; 7. razred osnovne škole
(Programming learning and teaching; 7. class primary scholl)
Sažetak
Cilj istaživanja bio je utvrditi jesu li testiranje uz pomoć sustava xTEx-Sys i testiranje klasičnim putem, na papiru, jednako teški. Testirali su se učenici 7. razreda osnovne škole Spinut u Splitu, u okviru predmeta tehničke kulture, kod predmetnog nastavnika Dušana Botice, na nastavnim sadržajima iz informatike i to Rješavanje problema i programiranje u QBasic-u. Učenici su podjeljeni u tri razredna odjeljenja, a svako odjeljenje u dvije grupe. Svaka grupa ima po dva sata tehničke kulture svaki drugi tjedan. Ukupno je 77 učenika sudjelovalo u istraživanju koje je trajalo od 2. svibnja do 9. lipnja 2006. godine. Sa svakom grupom radile su po dvije studentice, i to sa 7.a odjeljenjem Z. Bilić i I. Ćulav, sa 7.b odjeljenjem M. Burilović i I. Porobija, te sa 7.c K. Blagaić i J. Krčum. Istraživanje je podjeljeno u tri dijela, a svaki dio obrađivao se po dva školska sata.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Računarstvo