Pregled bibliografske jedinice broj: 272418
Učenje i poučavanje kemije uz pomoć inteligentnog tutorskog sustava xTEx-Sys
Učenje i poučavanje kemije uz pomoć inteligentnog tutorskog sustava xTEx-Sys // Savjetovanje Računalo u školi X, Radionica E-učenje i sustavi e-učenja / Stankov, Slavomir (ur.).
Zagreb : Split: Hrvatsko društvo za promicanje informatičkog obrazovanja, 2006. (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 272418 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učenje i poučavanje kemije uz pomoć inteligentnog tutorskog sustava xTEx-Sys
(Chemistry learning and teaching with intelligent tutoring system xTEx-Sys)
Autori
Vladušić, Roko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Savjetovanje Računalo u školi X, Radionica E-učenje i sustavi e-učenja
/ Stankov, Slavomir - Zagreb : Split : Hrvatsko društvo za promicanje informatičkog obrazovanja, 2006
Skup
Savjetovanje Računalo u školi X, Šibenik, Solaris, Radionica E-učenje i sustavi e-učenja
Mjesto i datum
Šibenik, Hrvatska, 21.09.2006. - 23.09.2006
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
Učenje i poučavanje; kemija u osnovnoj školi; inteligentni tutorski sustavi
(Learning and teaching; chemistry in primary school; intelligent tutoring systems)
Sažetak
U praksi moderne kemije, računalna tehnologija prestaje biti samo pomoćnik a sve više postaje direktno zaslužna za krajnja postignuća. Učitelj koji uvodi novine u nastavu ima jedinstvenu priliku koristiti informacijsku i komunikacijsku tehnologiju (ICT) ne samo kao podršku tradicionalnim obrazovnim ciljevima već i za kreiranje novih pedagoških metoda i za razvoj sposobnosti i vještina za cijeloživotno učenje. Razvojem računala i perifernih uređaja, informacije postaju sve brojnije i dostupnije. Nameće se potreba za interakcijom digitalnih medija kroz iskorištavanje njihovih punih potencijala, a za dobrobit društvene zajednice. To se posebno očituje na području prirodnih znanosti, posebice kemije, gdje ICT nudi raznovrsne i brojne mogućnosti za uspješno svladavanje prirodnih koncepata i procesa na sva tri nivoa: makroskopskom, sub-mikroskopskom (razina čestica) i simbolnom (Johnstone, 1991). Zato se i pred učitelje kemije postavlja imperativ da postanu vješti korisnici ICT-a kako bi mogli prezentirati informacije na način koji će zainteresirati učenike i omogućiti im bolji uvid u probleme nastavne građe.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Računarstvo
POVEZANOST RADA
Projekti:
0177110
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split
Profili:
Roko Vladušić
(autor)