Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 272407

METODOLOGIJA ZA VREDNOVANJE UČINKA PROCESA UČENJA I POUČAVANJA U SUSTAVIMA E-UČENJA


Grubišić, Ani; Stankov, Slavomir; Žitko, Branko
METODOLOGIJA ZA VREDNOVANJE UČINKA PROCESA UČENJA I POUČAVANJA U SUSTAVIMA E-UČENJA // Savjetovanje Računalo u školi X, Radionica E-učenje i sustavi e-učenja / Stankov, Slavomir (ur.).
Zagreb : Split: Hrvatsko društvo za promicanje informatičkog obrazovanja, 2006. (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 272407 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
METODOLOGIJA ZA VREDNOVANJE UČINKA PROCESA UČENJA I POUČAVANJA U SUSTAVIMA E-UČENJA
(Methodology for evaluation effect size for learning and teaching in e-learning systems)

Autori
Grubišić, Ani ; Stankov, Slavomir ; Žitko, Branko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Savjetovanje Računalo u školi X, Radionica E-učenje i sustavi e-učenja / Stankov, Slavomir - Zagreb : Split : Hrvatsko društvo za promicanje informatičkog obrazovanja, 2006

Skup
Savjetovanje Računalo u školi X, Šibenik, Solaris, Radionica E-učenje i sustavi e-učenja

Mjesto i datum
Šibenik, Hrvatska, 21.09.2006. - 23.09.2006

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
E-učenje; vrednovanje; efikasnost; obrazovni utjecaj; veličina učinka; eksperiment
(E-learning; evaluation; efficiency; educational influence; effect size; experiment)

Sažetak
U svrhu ispitivanja učinka sustava e-učenja, pristupili smo definiranju vlastite metodologije za vrednovanje. Definirali smo varijantu eksperimentalnog istraživanja s paralelnim grupama kod kojeg postoje dvije grupe ispitanika – kontrolna i eksperimentalna - od kojih je svaka nosilac svog eksperimentalnog faktora – tradicionalna nastava i sustav e-učenja. Kod osnovnog modela eksperimenta s paralelnim grupama se pomoću inicijalnog i završnog testa mjeri inicijalno i završno znanje ispitanika. Kod modela eksperimentalnog istraživanja s paralelnim grupama kojeg ovdje opisujemo, osim inicijalnog i završnog stanja, ispituje se znanje ispitanika i u međustanjima uporabom testova provjere. Stoga smo ovakav model nazivali eksperiment s paralelnim grupama uz parcijalno ispitivanje stanja. U našem pristupu računamo parcijalne veličine učinka prema rezultatima svakog testa pomoću aritmetičkih sredina razlika između rezultata testova provjere i završnog testa te inicijalnog testa za obje grupe studenata, kao i standardnu devijaciju odgovarajuće razlike za kontrolnu grupu. Ukupna veličina učinka računa se kao aritmetička sredina parcijalnih veličina učinka. Opisanu metodologiju smo primijenili za vrednovanje učinka konkretnog sustava xTEx-Sys koji pripada klasi inteligentnih tutorskih sustava, a samim time i sustavima e-učenja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Računarstvo



POVEZANOST RADA


Projekti:
0177110

Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split


Citiraj ovu publikaciju:

Grubišić, Ani; Stankov, Slavomir; Žitko, Branko
METODOLOGIJA ZA VREDNOVANJE UČINKA PROCESA UČENJA I POUČAVANJA U SUSTAVIMA E-UČENJA // Savjetovanje Računalo u školi X, Radionica E-učenje i sustavi e-učenja / Stankov, Slavomir (ur.).
Zagreb : Split: Hrvatsko društvo za promicanje informatičkog obrazovanja, 2006. (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Grubišić, A., Stankov, S. & Žitko, B. (2006) METODOLOGIJA ZA VREDNOVANJE UČINKA PROCESA UČENJA I POUČAVANJA U SUSTAVIMA E-UČENJA. U: Stankov, S. (ur.)Savjetovanje Računalo u školi X, Radionica E-učenje i sustavi e-učenja.
@article{article, author = {Grubi\v{s}i\'{c}, Ani and Stankov, Slavomir and \v{Z}itko, Branko}, editor = {Stankov, S.}, year = {2006}, pages = {1-1 do 1-15}, keywords = {E-u\v{c}enje, vrednovanje, efikasnost, obrazovni utjecaj, veli\v{c}ina u\v{c}inka, eksperiment}, title = {METODOLOGIJA ZA VREDNOVANJE U\v{C}INKA PROCESA U\v{C}ENJA I POU\v{C}AVANJA U SUSTAVIMA E-U\v{C}ENJA}, keyword = {E-u\v{c}enje, vrednovanje, efikasnost, obrazovni utjecaj, veli\v{c}ina u\v{c}inka, eksperiment}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo za promicanje informati\v{c}kog obrazovanja}, publisherplace = {\v{S}ibenik, Hrvatska} }
@article{article, author = {Grubi\v{s}i\'{c}, Ani and Stankov, Slavomir and \v{Z}itko, Branko}, editor = {Stankov, S.}, year = {2006}, pages = {1-1 do 1-15}, keywords = {E-learning, evaluation, efficiency, educational influence, effect size, experiment}, title = {Methodology for evaluation effect size for learning and teaching in e-learning systems}, keyword = {E-learning, evaluation, efficiency, educational influence, effect size, experiment}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo za promicanje informati\v{c}kog obrazovanja}, publisherplace = {\v{S}ibenik, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font