Pregled bibliografske jedinice broj: 272388
Primjena računala u nastavi za nastavni predmet priroda i društvo
Primjena računala u nastavi za nastavni predmet priroda i društvo // Savjetovanje Računalo u školi X, Radionica E-učenje i sustavi e-učenja / Slavomir Stankov (ur.).
Zagreb : Split: Hrvatsko društvo za promicanje informatičkog obrazovanja, 2006. (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 272388 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena računala u nastavi za nastavni predmet priroda i društvo
(Computer aided instruction for course nature and society)
Autori
Tomaš ; Suzana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Savjetovanje Računalo u školi X, Radionica E-učenje i sustavi e-učenja
/ Slavomir Stankov - Zagreb : Split : Hrvatsko društvo za promicanje informatičkog obrazovanja, 2006
Skup
Savjetovanje Računalo u školi X, Šibenik, Solaris, Radionica E-učenje i sustavi e-učenja
Mjesto i datum
Šibenik, Hrvatska, 21.09.2006. - 23.09.2006
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
Primjena računala u nastavi; priroda i društvo; inteligentni tutorski sustavi
(Computer aided instruction; Nature and society; intelligent tutoring systems)
Sažetak
U akademskoj godini 2005/2006. devetnaest studenata četvrte godine učiteljskog studija Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Splitu upisuje izborni kolegij Primjena računala u nastavi. Nastava se odvijala u dva semestra po dva sata tjedno, planirana je tako da se u zimskom semestru izvrši teorijska rasprava o primjeni računala u nastavi s težištem na primjeni inteligentnih tutorskih ustava, a u ljetnom semestru obavi praktični rad studenata s učenicima od prvog do četvrtog razreda OŠ Spinut za nastavni predmet Priroda i društvo. Cilj je bio osposobiti studente za rad s inteligentnim tutorskim sustavima te utvrditi putove primjene stečenih znanja, vještina i sposobnosti studenata u radu s učenicima za izabrano područno znanje. Odlučili smo se za primjenu informacijske i komunikacijske tehnologije i posebno inteligentnih tutorskih sustava za formalizaciju područnog znanja u okviru nastavnog predmeta Prirode i društvo i to usklađeno s Hrvatskim nacionalnim obrazovnim standardom (HNOS), (MZOŠ, 2005).
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Računarstvo