Pregled bibliografske jedinice broj: 272071
Uloga učeničkih zadruga u razvijanju samopoštovanja
Uloga učeničkih zadruga u razvijanju samopoštovanja // Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu, 7 (2005), 1; 49-62 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni člamak, znanstveni)
CROSBI ID: 272071 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga učeničkih zadruga u razvijanju samopoštovanja
(The Role of School Cooperatives in the Formation of Self-respect)
Autori
Peko, Anđelka ; Munjiza, Emerik ; Cindrić, Mijo
Izvornik
Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu (1332-0513) 7
(2005), 1;
49-62
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, izvorni znanstveni člamak, znanstveni
Ključne riječi
učenička zadruga; samopoštovanje
(school cooperative; self-respect)
Sažetak
Svrha je ovoga rada ispitivanje razlike u samopoštovanju između učenika zadrugara i učenika nezadrugara. Provedeno je istraživanje na uzorku od 96 djece viših razreda osnovnih škola u Republici Hrvatskoj u kojima postoje učeničke zadruge. Iz svake županije uključena je jedna škola. Samopoštovanje mladih ispitano je pitanjima semantičkoga moralnoga diferencijala.radom u učeničkoj zadruzi mladi razvijaju pozitivno samopoštovanje. rezultati provedenoga istraživanja to i potvrđuju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI