Pregled bibliografske jedinice broj: 27167
New Marketing Prospects of Croatian Construction Industry on the turn of 20th into 21st Century
New Marketing Prospects of Croatian Construction Industry on the turn of 20th into 21st Century // Third International Congress on Construction CONSTRUCTION 21
Singapur, 1998. str. 23-28 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 27167 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
New Marketing Prospects of Croatian Construction Industry on the turn of 20th into 21st Century
Autori
Medanić, Barbara
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Third International Congress on Construction CONSTRUCTION 21
/ - Singapur, 1998, 23-28
Skup
Third International Congress on Construction CONSTRUCTION 21
Mjesto i datum
Singapur, 21.05.1998. - 22.05.1998
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
marketing prospects; Croatia; construction industry
Sažetak
Prikazani su: Opća obilježja građevinskog okruženja s implikacijama na tržište, , Glavna obilježja i recentna tranformacija hrvatskog građevinarstva, Glavni poslovni problemi u hrvatskom građevinarstvu, Recentni tržišni položaj hrvatskog građevinarstva, Novi tržišni izgledi hrvatskog građevinarsstvaa.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
149110
Ustanove:
Građevinski i arhitektonski fakultet Osijek
Profili:
Barbara Medanić
(autor)