Pregled bibliografske jedinice broj: 271092
Primjerenost nastave matematike dobi učenika
Primjerenost nastave matematike dobi učenika // Poučak: časopis za metodiku i nastavu matematike, 6 (2005), 24; 17-24 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, stručni)
CROSBI ID: 271092 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjerenost nastave matematike dobi učenika
(Appropriateness of math teaching to students' age)
Autori
Vlahović-Štetić, Vesna
Izvornik
Poučak: časopis za metodiku i nastavu matematike (1332-3008) 6
(2005), 24;
17-24
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, stručni
Ključne riječi
poučavanje matematike; broj; problemski matematički zadaci; proporcionalnost
(teaching math; number; mathematical word problems; proportionality)
Sažetak
Rezultati podučavanja matematike ovise o više činitelja, pri čemu su najistaknutija razvojna obilježja učenika i način podučavanja. U radu je opisan razvoj učenja brojanja te zbrajanja i oduzimanja kod djece. Navedeni su i rezultati istraživanja o dječjem rješavanju problemskih matematičkih zadataka i zadataka proporcionalnosti. Na kraju su dane preporuke za podučavanje matematike s obzirom na kognitivni razvoj učenika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija
POVEZANOST RADA